Корпоративні тренінги

 

Рекомендована кількість учасників  10-15 осіб.

 

Методи проведення: тестування, анкетування, міні-лекції, інформування, презентації, мозковий штурм, фасилітації, обговорення проблемних питань і групові дискусії, кейс-методи, рольові та ділові ігри, індивідуальна робота, тематичні вправи, робота у складі усієї групи, робота в малих групах, робота в парах, трійки, ресурсні вправи, відпрацювання конкретних умінь та навичок, творча праця, перегляд відео-матеріалів (прослуховування аудіо-матеріалів), самодіагностика, створення міні-проектів та їх презентація, аналіз критичних випадків, розігріваючі та релаксуючі вправи, питання-відповіді, домашні завдання.

 

У вартість тренінгу включені: дотренінгова діагностика учасників, організація проведення тренінгу, робота тренерів, забезпечення обладнанням, роздаткові матеріали, експертний висновок, сертифікати, посттренінгове обслуговування.

 

На бажання Клієнта тренінг може мати змінений формат, бути організований в іншому місці чи навіть країні.

 

За детальнішою інформацією просимо звертатися до нашої компанії [1].