Блоги

Версія для друку [3] Відіслати другу [4] 11.03.2014 23:25  Горбенко Альона [5]

Професійний орієнтир адміністратора

Сьогодні, в умовах зростаючого процесу оновлення суспільства, розвитку економіки, відсутність професійної підготовки керівників, адміністраторів, затребуваної на ринку праці, зменшує шанси підприємства бути конкурентоспроможним. Керівник або адміністратор – це обличчя підприємства, установи або фірми. Він перший, з ким зустрічається відвідувач, перший, з ким зустрічається, починаючи свій трудовий день, працівник, перший, хто відповідає на телефонні дзвінки. Від адміністратора багато в чому залежить не тільки престиж установи, але й успіхів партнерів або клієнтів. Обґрунтування професійно та інтелектуально важливих, психологічно і соціально необхідних якостей особистості керівника є однією з найактуальніших проблем психології управління.

                        

Фундаментальні зміни в суспільстві зумовили і зміни в управлінській діяльності - вона значно ускладнилася в сучасних умовах і не спрощуватиметься в майбутньому. Діяльність адміністратора визначається комплексами стимулюючих та дестимулюючих тенденцій розвитку політичних, соціальних, економічних та психологічних факторів.

Стимулюють діяльність широке поле вибору і виявлення ініціативи, зростання конкуренції, можливість самовираження у творчій змістовній праці.

Дестимулюють - стрес, тиск і невизначеність як у суспільстві, так і в межах окремих організацій, ерозія традиційних цінностей, кількісне збільшення і якісне ускладнення проблем, які потрібно вирішувати в умовах обмеженості засобів для цього.

Найважливішою вимогою до керівника, адміністратора є здатність постійно працювати над собою. Тільки в такому разі можлива успішна адаптація до змін у суспільстві. Керівник (адміністратор), який припинив роботу над собою, не може успішно вирішувати сучасні проблеми.

Шановні колеги! Якщо Ви керівники або організатори, не забувайте вносити до свого планування на день пункти стосовно власного росту. Вашій увазі презентація «Я адміністратор. Яким я повинен бути?»

">

18.12.2015 - Як зробити комплімент [7]

30.11.2015 - Переговори за методом Сократа в сучасних реаліях [8]

14.10.2015 - Уміння приховати емоції під час переговорів [9]

19.06.2015 - Хауссітінг - професійне вдосконалення чи відпочинок? [10]

22.05.2015 - Ідеологія лідера. Пан або пропав… [11]

27.03.2015 - Здатність бачити можливості – це робота над собою [12]