Щоб зацікавити уадиторію і налаштувати на активну участь, на початку заняття (одразу після привітання) я, іноді, використовую таку задачку.
Умова задачі: над пустелею з пункта А в пункт Б летів літак з важливим вантажем (припустимо, відстань 300 км). В точці С літак потерпів аварію і впав. В кабіні два пілота. Уявіть, що один з них – ви (тобто кожен з учасників), а інший пілот тяжко поранений і сам пересуватися не може. Відомо, що в 20 км від місця аварії має бути оазис з питною водою і захистом від пекучого сонця, а в 70-ти км знаходиться якийсь населений пункт. З місця аварії на собі можна винести тільки 3 з 6 предметів:
Питання до всіх, хто прочитає цей пост:
Які будуть ваші дії у такій ситуації? Як ви будете вирішувати цю проблему?
29.02.2016 - Источники финансирования для создания и развития собственного бизнеса [6]
29.02.2016 - Алгоритм действий для организации своего дела [7]
20.07.2014 - Признаки карьериста в физиогномике [8]
23.06.2014 - Ценность физиогномики [9]
23.03.2014 - Тренінг-семінар "Психологічна мотивація молоді до працевлаштування" [10]
03.02.2014 - Человек с Бульвара Капуцинов [11]