Вітаю, шановні колеги.
Нещодавно читала статтю «Професійні вимоги до іміджу бізнес-тренера», і хочу обговорити з вами таку проблему: стандарти роботи та компетенції тренера при проведенні соціальних тренінг-семінарів.
Виділяють декілька типажів тренерів. Тренери-шоумени, які вміють гарно працювати з учасниками тренінгу та забезпечувати результати на емоційному рівні, але не забезпечують впровадження результатів навчання. Тобто, учасники тренінгу дають гарну оцінку тренеру, але пояснити що корисного для себе отримали від тренінгу не можуть.
Тренери-теоретики, вони відстоюють позицію, що для того щоб навчити інших мистецтву продажів, не потрібно самому мати досвід продавця. Або, для того щоб навчити інших основам менеджменту, не обов’язково самому бути менеджером. Такі тренери виступають у ролі фасилітаторів які систематизують знання цільової аудиторії, або пропонують «книжкові» рішення (проблема в тому, що книжки часто бувають зарубіжних авторів, а менталітет українського народу відрізняється від, наприклад, американського, і тому багато технік та рекомендацій просто не працює).
Є тренери-філософи, стиль їх роботи – це розстановка акцентів. Вони часто виступають у ролі авторитетних спеціалістів, що передають знання владним тоном.
І, звичайно, тренери-практики, вони пропонують системні рішення, працюють по стандартам, мають практичний досвід роботи, міркують категоріями бізнесу.
Як ви вважаєте, який тип тренера найкраще підійде для роботи в центрах зайнятості? Чи прийнятний лише один підхід, чи потрібно застосовувати методи роботи всіх чотирьох? До якого типу тренерів Ви віднесли б себе?
Дуже цікаво почути Вашу думку та коментарі.
30.04.2015 - Техніка вирішення проблем [6]
26.03.2015 - Истинная ценность [7]
24.06.2014 - Життєві установки людини [8]
08.09.2013 - Притча про волю к жизни [9]
03.05.2012 - Навчання регіональних команд ГК «Територія Бізнесу» у м. Житомир [10]