«Вид управлінської діяльності», «філософія бізнесу», «метод завоювання ринку», «двигун росту та цінності», «управління створенням товарів та послуг», «мистецтво і наука», «соціальний процес» ... – майже столітня історія маркетингу сформувала велику кількість підходів до визначення маркетингу та маркетингової діяльності.
Створення теорії й методології маркетингу в основному завершено. Безумовно, можлива поява нових визначень маркетингу, конкретизація й доповнення його інструментів, методів, однак такий розвиток теорії маркетингу скоріше становить інтерес для теоретиків, а не для практикуючих маркетологів.
Що ж СЬОГОДНІ є запорукою успіху у «війні» за споживача? Кожен маркетолог, спираючись на свої знання та досвід, має свою думку з цього приводу. Я вважаю, що це, в першу чергу, професіоналізм (як і в будь-якій іншій діяльності), креативність, відкритість та щирість.
Нова практика маркетингу вимагає нестандартного підходу, креативності, нових інструментів маркетингу і індивідуального підходу до кожного завдання. Проблема в тому, що маркетингові стратегії стали надто традиційними, а традиційний маркетинг не справляється з покладеними на нього завданнями. Стрімкий розвиток технологій, зміна сприйняття і збільшення потреб споживачів ускладнюють завдання маркетологів.
За останні роки ринок став складнішим, а отже і цікавішим. Ці зміни створили передумови для підвищення інтелектуалізації бізнесу.
Маркетинг – це, в першу чергу, гра на випередження. Не можу сьогодні не згадати Стіва Джобса, який будучи видатним маркетологом сучасності, створив новий стиль життя, думаючи і діючи на декілька кроків вперед. «Щоб виводити інновації, потрібна хоробрість…» - говорив Джобс. І був хоробрим, зібравши сильну і віддану команду однодумців.
Три яблука змінили світ: одне з’їла Єва, одне впало на голову Ньютона і ще одне заснував Стів…
13.01.2012 - Визначаємо місію та цінності ГК "Територія Бізнесу" разом [5]