Залиште рутину
професіоналам…

Календар

Березень 2019

 
 
 
 
1
Грайливий тренінг "Любовні ігри-2"
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
Терапія поведінкових розладів у дітей до 12 років (1-й день)
 
10
Терапія поведінкових розладів у дітей до 12 років (2-й день)
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 

Фотогалерея


Перейти до галереї

Опитування

Що мотивує Вас відвідувати тренінгові навчання?
Проголосувати архів опитувань

Підписка на розсилку

Актуальні можливості для підприємців

Статті

Актуальні можливості для підприємців

28.02.2018 Білий Юрій Версія для друку Відіслати другу

 

Міжнародний досвід показує, що важливою складовою конкурентоспроможності національної економіки є підприємництво. Розвиток підприємництва в значній мірі залежить від зовнішнього середовища, в якому зараз відбуваються постійні зрушення.

 

Доступність значної кількості різноманітних товарів, ріст освітнього і культурного рівня, активність життя, підвищення інформованості серед населення призводить до суттєвої диференціації попиту, скорочує життєвий цикл товарів, змушує придавати виробам велику індивідуальність і скорочувати обсяги виробництва однотипних товарів. Збільшується виробництво товарів з особливими характеристиками, призначених для певної групи споживачів і здебільшого коротким життєвим циклом, що примушує підприємців шукати нові підходи до спеціалізації, концентрації і кооперації виробництва. Характерною тенденцією сучасного розвитку є зростання ролі внутрішнього підприємництва яке потребує залучення та використання додаткових ресурсів.

 

Треба також зазначити, що в нинішніх умовах розвиток підприємництва є основою економічного і соціального розвитку, вирішення соціальних проблем, подолання бідності та забезпечення високого рівня життя громадян України. Вдосконалення законодавчої бази, поступове входження на світовий ринок, стабілізація економіки держави - все це впливає на діяльність як українських, так і закордонних підприємств, що працюють в Україні.

 

Наразі перед вітчизняним підприємництвом стоять такі важливі завдання як розширення структури пропозицій на внутрішньому ринку товарів та послуг, створення ефективного конкурентного середовища, стимулювання інноваційного розвитку, відродження підприємницької ініціативи населення, створення додаткових робочих місць та підвищення гнучкості зайнятості, зміцнення регіональних економік.

 

Проте, у порівнянні з розвинутими країнами, рівень підприємницької діяльності є недостатнім та потребує суттєвого покращення. Потенціал підприємництва не може реалізуватися повною мірою в Україні через несприятливе економічне та правове середовище щодо ведення підприємницької діяльності. Про це свідчать результати чисельних міжнародних та національних досліджень.

 

Також, одним з основних гальмуючих факторів розвитку підприємництва є недостатність у підприємців ресурсів для розвитку власної справи та високі відсоткові ставки за користування банківськими кредитами.

 

З метою вирішення нагальних проблем вітчизняного підприємництва та його подальшого розвитку зараз створюються та діють актуальні можливості для підприємців у вигляді різноманітних цільових державних, місцевих та міжнародних програм. Важливою складовою даних перетворювань є активізація участі громадськості в прийнятті управлінських рішень стосовно покращення підприємницького середовища та розвиток соціального партнерства.

 

Існує багато міжнародних, національних, регіональних, місцевих локальних проектів та програм з розвитку малого та середнього підприємництва, які в середньостроковій перспективі нададуть змогу:

 

  • покращити бізнес-клімат, удосконалити регуляторну політику, зменшити адміністративне навантаження на підприємців;
  • сформувати сучасну систему підтримки та стимулювання підприємництва, удосконалити інфраструктуру для розвитку підприємництва з урахуванням специфічних потреб різних категорій підприємців, включаючи учасників АТО, жінок, молодь, внутрішньо переміщених осіб та соціальних підприємців;
  • полегшити доступ підприємців до фінансування;
  • визначити і підтримувати перспективні галузі та сфери діяльності підприємництва з урахуванням територіальної специфіки;
  • сприяти позитивному ставленню до підприємництва та підприємливості як рушійної сили розвитку України;
  • налагодити дієву систему комунікацій між владою та підприємцями для оперативного виявлення та усунення проблем і перешкод, які гальмують розвиток підприємництва.

 

Незважаючи на те, що в Україні на сьогоднішній день існують проблеми, що перешкоджають розвитку вітчизняного підприємництва, кожному суб’єкту підприємництва необхідно проявляти власну ініціативу з пошуку шляхів їх вирішення та використання актуальних можливостей для розвитку власного підприємництва за підтримки держави та міжнародних організацій.