Блоги

Версія для друку [3] Відіслати другу [4] 14.11.2011 05:55  Ман Денис [5]

Закарпатські роботодавці прагнуть навчитися спілкуватись із персоналом, правильно працювати з клієнтами, правильно продавати і лише потім - бути ефективним керівником

Нещодавно з колегою розмовляли про те, які тематики очікують від нас роботодавці та які з проведених заходів сподобалися найбільше.

Після тієї розмови вирішив провести маленьке спостереження і усне опитування на тему: "З якими проблемами ви найчастіше зустрічаєтеся в роботі? На що варто звернути увагу працівникам центру зайнятості, запрошуючи вас на наші тренінг-семінари?"

Зрозуміло, що нижченаведена інформація не може трактуватися як повноцінне дослідження, але все ж, як на мене, варто задуматися.

Ось перелік найбільш згадуваних напрямків, за якими потребують навчання більшість роботодавців (мої спостереження):

1) Спілкування з персоналом (Культура спілкування як запорука успішної адаптації персоналу, Робота в команді, Мотивація та розвиток персоналу, Конфлікти в колективі)

2) Робота з клієнтами (Робота із запереченнями клієнтів, Спілкування з конфліктними клієнтами)

3) Продажі (Мистецтво продажу, Мерчандайзинг)

4) Елементи ведення бізнесу (PR, Як стати успішним керівником, Лідерство тощо)

 
 

31.03.2015 - Життя без кордонів. Об’єднання зусиль [6]

10.12.2014 - Декілька правил щодо написання резюме [7]

10.07.2014 - Як знайти відповіді на запитання? [8]

14.05.2014 - Хочеш бути успішним – відповідай вимогам часу! [9]

27.03.2014 - Як з користю скоротити час? [10]

11.03.2014 - Що відбувається у тренера? [11]