Блоги

Версія для друку [3] Відіслати другу [4] 29.05.2012 06:14  Бугаєнко Марія [5]

Блог про «НЕЗАДОВОЛЕННЯ»

Якось нещодавно аналізувала свої внутрішні стани, в яких перебувала останнім часом частенько і виникло бажання поговорити про «вбивць» наших мрій. Особисто я знаю Їх кілька, поділюсь з вами своїми спостереженнями, і чекатиму від вас зворотного зв’язку.

Перше, що привернуло мою увагу, - це стан «НЕЗАДОВОЛЕННЯ». Специфічне відчуття, коли знаходишся в оточенні людей, які перебувають у цьому стані - досить не комфортно, і не зрозуміло чому, та хочеться уникати спілкування з ними, - відчуття суцільного негативу, скритого, чи проявленого – немає значення, відчуття все одно є. А ще неприємніше, коли ти знаходишся у близьких стосунках з людиною, що транслює стан незадоволення, тоді часто почуваєшся ще й винним, особливо, коли претензія  звучить чітко по відношенню до тебе. Не знаю як вам, а мені не приємно почуватися винною у тому, що я не виправдала чиїхось сподівань. Комусь чогось бракує, людина не може задовільнити якусь свою потребу, чи інтерес і звинувачує у цьому інших, шукає «крайніх» і, таки, знаходить їх (як варіант абсолютного неусвідомлення).

Знаю кількох знайомих, які досить непогано прилаштувались, маніпулюючи близькими через почуття провини, тримають Їх у постійному напруженні і запросто реалізовують власні інтереси, через принцип «ТИ ПОВИНЕН!». Приблизно це виглядає так «ТИ ВИННИЙ У ТОМУ, ЩО МЕНІ ПОГАНО, Я СТРАЖДАЮ ЧЕРЕЗ ТЕБЕ, БО НЕ ОТРИМУЮ ТЕ НА ЩО РОЗРАХОВУЮ, ТИ НЕ ЗАДОВІЛЬНЯЄШ МОЇ ОЧІКУВАННЯ і т. п.). Це вам нічого не нагадує? Я страждаю,- значить, я ЖЕРТВА, а страждаю через кого? Через тебе! Значить ти КАТ! А кому ж хочеться бути катом,приносити страждання, особливо у важливих стосунках? І людина намагається зробити все, аби догодити, часто, нехтуючи власними інтересами, і з часом настільки ігнорує те, що важливо для неї самої, що не помічає, як перетворюється сама на жертву, і ролі змінюються…Це маленька ремарочка в якості ліричного відступу. Категорія гомосапіенс з вищим рівнем свідомості винних  не шукає, бо усвідомлює хоча би той факт, що ніхто їй ні в чому не винен і лише вона несе відповідальність за те, що має, чи немає (відсутність чогось – це теж результат!). А, враховуючи те, що шукати винних, це взагалі не конструктивно, і звинувачувати себе теж немає сенсу в інтересах власної ресурсності. Врешті-решт, ми всі тільки люди, і нам приходиться постійно вчитися у цьому житті, причому, в основному, через живі ситуації, на власному досвіді.

То як же бути з тим станом НЕЗАДОВОЛЕННЯ, який все одно нікуди не зникає, навіть після того, як усвідомив причину його появи, розклав для себе весь ланцюжок причино-наслідкових зв’язків, зрозумів і прийняв факт чергового уроку для себе, можливо, навіть зумів донести особливість цього уроку для усіх, кого це стосується, та що з цим всім робити далі?!

Стан НЕЗАДОВОЛЕННЯ дещо трансформувався, але не достатньо для того, щоб я почувалася комфортно і, тим більше, не достатньо для того, аби розчинився блок. Адже, всі ми чудово розуміємо, що саме стан НЕЗАДОВОЛЕННЯ блокує потік енергії благополуччя та ДОСТАТКУ. Рішення є і воно, насправді дуже просте -  ВДЯЧНІСТЬ! «Будь вдячним» - кажуть мудрі люди, за все, що маєш! А я, перефразовуючи, додам,- вміння бачити не відсутність і нестачу чогось, а наявність і присутність того, що є у моєму житті - дає можливість наповнюватись станом ДОСТАТКУ, транслювати його у просторі довкола себе і тим самим притягувати ще більше того, що хочеш!

А обирає кожен сам для себе: бути вічно незадоволеним, нещасливим, обділеним, недооціненим, недолюбленим, бідним, і т. д. у стані жертви, чи тим, хто вміє цінувати те, що має, бути вдячним за все, що отримує і відкритим до всього, що прийде, концентруючись на хорошому і приємному, врешті отримує і стан ЗАДОВОЛЕННЯ (як внутрішнє відчуття) і, реалізацію бажаного, як приємний бонус. Всесвіт живе по своїх законах і «принцип Подоби» ніхто не відміняв…

Далі буде…


30.10.2015 - Сервіс – це коли клієнт почувається важливим [6]

17.09.2015 - Внутренняя игра. Как выиграть у себя самого? [7]

20.08.2015 - В помощь HR-менеджерам [8]

30.06.2015 - Цілі і питання мотивації їх досягнень [9]

24.06.2015 - Модель постановки цели [10]

26.05.2015 - Техника «Работа с гремлинами» [11]