Анотація: Інколи сконцентруватись на роботі буває важко: перш ніж взятись до виконання своїх завдань, керівник вирішує масу інших проблем. Наразі ми оглянемо 7 методів покращення зосередженості на роботі, які підвищать ефективність праці
Використання часу тісно пов’язане зі здатністю концентруватись на виконанні будь-яких поставлених перед собою завдань. Зважайте на те, що відсутність зосередженості на роботі може порушити вашу здібність ефективно працювати.
Як часто у вас буває ситуація, коли відволікшись на 5-10 хвилин від роботи і повертаючись до неї ви забуваєте де зупинись або не можете знову зосередитись на виконанні завдання?
В цій статті мова піде про правильні методи концентрації, притримуючись яких ви легко виконаєте будь-яку роботу.
1. В свій діяльності завжди шукайте те, що вас надихатиме. Перед початком роботи не забудьте запитати себе, чому ви повинні робити це. Визначивши головну мету і очікуваний результат від роботи, вам легше буде зрозуміти, що ви матимете від виконання подібного завдання. Крім того, шукайте творчі і цікаві методи та способи виконання завдання, для цього включайте свій креатив і фантазію.
2. Створюйте щоденний список завдань, завжди тримаючи його на виду. Корисно мати під рукою список щоденних завдань, звідки будуть викреслюватись пункти по мірі виконання кожного. Такий перелік завдань не обов’язково створювати у щоденнику, можна і в ПК, смартфоні чи планшеті. Причому зважте, що краще за все важкі і складні завдання виконати протягом першого робочого часу, а далі перейти до не цікавої, але рутинної праці (це у випадку якщо цю роботу, не можна перекласти на плечі ваших підлеглих, якщо можете делегувати повноваження, то користуйтесь цим).
3. Організуйте ваше робоче місце. Забагато речей на столі в зоні досягнення вашої руки можуть відволікати. Знайдіть для кожної речі своє місце: в ящику стола чи полиці. Якщо під час роботи ви полюбляєте пити каву або ж вживати фрукти чи цукерки, то напій чи тарілка мають стояти в зоні досяжності, щоби ви, не втрачаючи фокусування на роботі, легко змогли би взяти каву чи смаколик.
4. Налаштуйте правильно свій комп’ютер. Якщо в своїй роботі ви використовуєте комп’ютер, то для кожного проекту чи завдання створіть свою папку, де зберігатимете всі файли по конкретному проекту. На видному місці не розміщуйте ярлики розважальних програм, або ж в браузерах закладки до сайтів для дозвілля чи соціальних мереж.
5. Працюйте в спокійному місці. Знайдіть місце де жоден інший працівник не відволікав би вас від роботи. Організуйте роботу таким чином, щоб інші працівники могли відвідувати ваш кабінет із проханнями чи питаннями тільки у визначений проміжок часу, а в інший час не турбували би вас без нагальної потреби. В деяких випадках можна використати табличку на дверях із написом: «Не турбувати».
6. Краще короткі і часті перерви. Важко концентруватись на роботі від 8 до 10 годин на день поспіль, роблячи короткі але часті перерви, можна збільшити свою продуктивність. Більшість людей після 5-ти чи 10-ти хвилинної перерви покращують інтенсивність і сконцентрованість на роботі, а також збільшують рівень своєї енергії і сили.
7. Забути про думки, що відволікають. Щоб не затримуватись на обдумуванні проблеми, яка не стосується вашої нагальної справи, краще тримати під рукою блокнот, куди будуть записуватись всі думки, які не стосуються ваших екстрених завдань і до яких можна буде повернутись пізніше.
Ми концентруємось миттєво, якщо по справжньому захоплені своєю роботу і вважаємо це важливою справою. Тому найкращий спосіб концентрації на роботі і збільшення своєї продуктивності - це насолоджуватись і бути захопленим роботою.