02.12.2010 року Президент України підписав ПКУ №2755 –VI. За час його дії в цей документ внесено багато змін та доповнень. І на сьогоднішній день це єдиний документ, який встановлює правила, процедури, які регламентують порядок нарахування та сплати податків та зборів в Україні, а також визначає права і відповідальність платників податків і контролюючих органів у сфері оподаткування на Україні.
Згідно цього документу ми повинні підтверджувати свої відомості в податковій, адже в ПКУ є стаття 184. І у разі невиконання цих вимог настає ситуація самостійного або примусового анулювання реєстрації платника податків (СПД) і в першу чергу реєстрації платника ПДВ і виключення з Реєстру платників податків.
Однією з підстав анулювання реєстрації платника ПДВ, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку, є наявність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про відсутність юридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходженням (місцем проживання), або запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.
Місцезнаходженням юридичної особи, згідно статті 93(Місцезнаходження юридичної особи Цивільного Кодексу України) є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи, тобто знаходиться керівництво, та здійснюється управління та облік. Нормами Податкового кодексу України передбачено, що із вищезазначених підстав, анулювання реєстрації платника ПДВ відбувається за самостійним рішенням податкового органу. А тому звертаю Вашу увагу на те, що у разі анулювання реєстрації платник податку на додану вартість позбавляється права на виписку податкових накладних, які є підставою для нарахування податкового кредиту його контрагентами. Платник податків, не маючи інформації про анулювання його з реєстру, продовжує виписувати податкову накладну своїм контрагентам. А контрагент при наявності такої податкової накладної права на податковий кредит в цій ситуації не має.
Крім того, відповідно до п. 11 ст. 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" від 15.05.2003 р. № 755-IV юридична особа зобов'язана подавати (надсилати) щороку протягом місяця, що настає за датою державної реєстрації, починаючи з наступного року, державному реєстратору для підтвердження відомостей про юридичну особу реєстраційну картку про підтвердження відомостей про юридичну особу. Неподання такої реєстраційної картки є підставою для внесення запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.
Тому, для запобігання цих ризиків, я би порадила виконувати вимоги чинного законодавсва України, а саме щорічно протягом місяця, що настає за датою державної реєстрації юридичної особи подавати (надсилати) державному реєстратору реєстраційну картку про підтвердження відомостей про юридичну особу.
04.02.2014 - Здоровий спосіб життя: чи можна поєднувати шкідливі звички та спорт?
20.10.2013 - Перейдіть на КВЕД - 2010 до кінця 2013 року!
20.06.2013 - Готівкові розрахунки
11.05.2013 - Всі фізичні особи підприємці подають деклараці
18.04.2013 - По всіх питаннях щодо касових апаратів слід звертатись до Центрів сервісного обслуговування чи виробників
Додати новий коментар