Рукоділля називають по-різному: цікаве хобі, корисне заняття, відмінне заспокійливе. Всі ці назви повністю правильні, тому що рукоділля це дуже велике поняття, що поєднує багато різних видів діяльності.
Головне, що відразу видно з назви, виконується рукоділля своїми руками. Це означає, що будь-яка зроблена власними руками річ може вже вважатися продуктом рукоділля. А для того, як виготовити цю річ, існує величезне число варіантів, кожний з яких є одним з напрямків рукоділля. У цьому криється причина його популярності: кожна людина отут може знайти щось цікаве для себе.
Ще одна перевага полягає в тому, що в житті рукоділля для дому виявляється дуже корисним. Знаєте, що таке в’язання гачком – відмінно, у Вашої родини завжди будуть теплі речі. Знаєте, що таке вишивка бісером – теж прекрасно, звичайний гардероб може перетворювати до невпізнанності в ексклюзивні речі. Умієте зі скриньки для рукоділля зробити дорогу річ – це також корисно й коштовно.
Сьогодні багато майстринь не розгубили свого вміння творити дива. Але на жаль, виникло гостре питання: як продати те що зробив?
Дефіциту в товарах народного споживання зараз немає. Продавати стало важко. Раніше замовники до умільців в чергу ставали, а сьогодні без активної реклами або широких зв'язків нічого не продаси.
Деякі намагаються проникнути в Інтернет, але там конкуренції не менше (і, як мені здається, рукодільниць в інтернеті сьогодні більше, ніж бажаючих щось купити).
Рецепт виживання для рукодільниць новий вид продажів виробів з рукоділля - через вечірки, регіональні заходи та місцеві бутіки.
Вечірка:
Як відомо всім мережевикам, люди краще купують не в магазині, а в довірчій обстановці у себе вдома (коли продавець приносить товар прямо до клієнта додому) або в теплій тісній компанії (коли твої друзі копошаться біля столу з виробами, тобі теж це цікаво).
Організовуємо спеціальні вечірки для продажів,які здатні продати безліч виробів за один вечір.
Можна проводити вечірки у себе вдома, в будинках своїх друзів або в кафе.
Що вам необхідно зробити:
1. Зацікавити приймаючу сторону (якщо ви проводите вечірку не у себе вдома):
- одноразовим платежем за використання його території для проведення вечірки;
- або відсотками з продажів, які вдасться здійснити на вечірки. Цей варіант кращий, тому що знижується ризик не окупити витрати. Більш того, господар будинку (квартири) для отримання більшого прибутку може запросити гостей і зі свого боку (більше народу - більше продажів).
Організація вечірки в кафе буде вигідна самому кафе, так як приплив нових відвідувачів підвищить їх продаж. Але якщо це таке кафе, що додаткових клієнтів не потребує, значить, ви самі будете в ньому зацікавлені (тому що приплив нових клієнтів вам забезпечений), за придбання нових клієнтів можна і заплатити.
2. Наперед продумати усі дрібниці. Підготуйте коробки, цінники, барвисту упаковку. Освітлення, столи, стільці. Скатертини (щоб не подряпати меблі). Їжі і напоїв має бути достатньо.
3. Проведіть вечірку весело!
Це ж вечірка (навіть якщо і мета її - продажі), тому проведіть її весело.
Влаштуйте конкурси. Оголосіть про знижки на деякі вироби. Влаштуйте невеликий майстер-клас.
4. Отримайте контактні дані кожного учасника вечірки.
Для цього нехай кожен з них заповнить спеціальну анкету (заздалегідь її підготуйте), в яку напише свої ПІБ, телефон, e-mail, зауваження та пропозиції.
5. Приймайте будь-які форми оплати
Можливо, підійде варіант оплати в розстрочку (якщо в учасника вечірки не опиниться в кишені достатньої суми).
6. Запросіть інших рукодільниць
Чим різноманітніше буде представлений товар, тим більшу кількість учасників ви можете зібрати, і тим менші витрати з організації вечірки ви понесете.
Участь в регіональних виставках ярмарках:
Це можуть бути міські свята, вечори в школах, виставки в місцевих музеях і галереях.
На подібних заходах ви розкручуєте своє ім'я, свій сайт, здійснюєте продаж і знайомитеся зі своїми новими клієнтами.
Ви також можете роздати усім зацікавленим свої візитки, координати, щоб вони розповіли про вас своїм друзям і знайомим (і змогли здійснювати подальші покупки через ваш сайт).
Стукайте в магазин:
Ви можете зацікавити вже існуючі магазини в продажу вашої продукції через їх прилавок (вітрину).
1. Зробіть дослідження, які магазини найбільш підходять для продажу вашої продукції (яка їх цільова аудиторія, чи не побачить магазин в вас свого конкурента і т.п.).
2. Зверніться до власника магазину (по телефону, особисто або за e-mail). Познайомте його зі своїми дослідженнями і спробуйте переконати, що ваші вироби принесуть йому додатковий прибуток.
3. Якщо вам не дали відразу згоди, нагадайте про себе пізніше. Але не будьте нав'язливі. Навпаки, будьте уважні і креативні.
4. Покажіть власнику магазину фотографії ваших виробів. Якщо у вас є сайт і ви написали господареві на e-mail, вкажіть йому сторінку, де він може подивитися ваші вироби в Інтернеті.
5. Запропонуйте магазину взяти ваш товар на комісію. Нехай власник сам оцінить, чи вигідно йому його продавати.
А це мої власні вироби обробна дощечка та дерев’яна підставка під гаряче, зроблені в техніці декупаж.
Вдалих продажів!
29.08.2013 - Люди зрілого віку…
09.08.2013 - Позитивний кар'єризм
31.03.2013 - Цей чарівний світ життя
18.12.2012 - Новий Рік не стукає в вікно, а вже на порозі…
04.11.2012 - Світло прощення
В'яжу речі
Додати новий коментар