Нещодавно від спеціаліста одного з Центрів Зайнятості Запорізької області я почула такі слова: «Приїжджайте, наші клієнти полюбляють тренінги, які проводять тренери компанії «Вектор Успіху», вони просять запрошувати їх на наступні тренінг-семінари і відзначають користь від отриманої інформації».
Завжди приємно, коли чуєш позитивні відгуку про свою роботу та роботу своїх колег, піднімається настрій, переповнюєшся гордістю за те, що працюєш в команді, яка професійно виконує свою роботу.
Дуже важливо отримувати оцінку зовні, розуміти на що спиратися, а чого позбутися. Тому вважаю дуже потрібним завжди мати конструктивний позитивний зворотній зв’язок, як від колег, так і від керівництва, бути впевненою, що тебе підтримають, поділяться досвідом, нададуть справедливу оцінку твоїх дій. Це сприяє успішній роботі, особистісному росту, своєчасній корекції дій, ефективності в досягненні результатів.
На зборах ми постійно робимо аналіз роботи команди та плануємо дії щодо покращення надання послуг і одним з інструментів підвищення рівня професійної майстерності є зворотній зв’язок. Хочу відзначити, що обмежуюча модель зворотного зв’язку не має тієї ефективності як розвиваюча. Знання того, як тебе бачать люди зі сторони може бути потужним стимулом до розвитку, якщо використовується розвиваюча модель зворотного зв’язку.
Ось чому потрібно починати з хваління людини, яка доклала зусилля, намагалася зробити справу і заслуговує отримати інформацію про те, що було зроблено так, про свої сильні сторони, на що спиратися в подальшій роботі, а тоді вже про те, чого позбутися.
В цьому випадку важно, щоб нас почули, зрозуміли та прийняли наші слова до дії. А це можливо, коли зворотній зв’язок буде високої якості.
Тому, в першу чергу, потрібно створити атмосферу довіри, зняти емоційне напруження і головне – зворотній зв’язок надається для отримання потрібного результату. Розумінню того, якого дійсно результату ми хочемо отримати за допомогою зворотного зв’язку допомагає ставлення питання: «Що я хочу отримати, надаючи зворотній зв’язок людині?»
Метафорою зворотного зв’язку може бути «навігатор» - пристрій, який спрямовує та коректує дії водія. Якщо водій відхилився від маршруту, то навігатор швидко підкаже та скоректує вірний напрямок.
Розуміння того, яка відповідальність лежить на тому, хто дає оцінку дій іншого, дійсних причин надання зворотного зв’язку, дозволить зробити це більш продуктивно, позитивно, результативно.
Зворотній зв’язок – це комунікативна техніка. І, якщо це техніка, то вона потребує постійного відточення та вдосконалення.
Вміння грамотно говорити про недоліки людям і самому конструктивно реагувати на оцінку інших – важлива частина успіху.
Тому я дуже вдячна координатору Запорізької команди тренерів Білому Юрію за те, що він підтримує і спонукає всіх тренерів нашої команди до злагодженої роботи саме на рівні команди, а не просто групи людей.
Нам є чому навчатися один в одного. З боку завжди видно помилки (а помилки не робить тільки той, хто нічого не робить), тому важливо мати зворотній зв’язок від колег, які налаштовані на доброзичливі стосунку на позитивну підтримку і допомогу, що сприяє успіху кожного та команди в цілому.
26.07.2016 - Чем отличается семинар от тренинга?
30.11.2015 - Сила слова
26.08.2015 - Мотивация предпринимательства
09.07.2015 - В чём счастье? Счастье - это жить!
16.06.2015 - Тренінг-семінар для військовослужбовців у Запоріжжі
22.05.2015 - День вишиванки у центрі зайнятості
Додати новий коментар