Спілкуючись з учасниками на одному тренінг-семінарі, ми обговорювали проблеми, які заважають шукачам роботи отримати гідне робоче місце. Та одна з учасниць поскаржилась, що її не беруть на роботу, тому що вона передпенсійного віку.
На це всім присутнім я розповів досить цікаву історію з життя, яку мені, в свою чергу, розповіла бізнес-леді, керуюча торговою мережею.
Якось до філії торгової мережі завітала жінка передпенсійного віку. Вона виглядала досить представницьки: мала охайну зачіску, гарний манікюр, одягнена в діловий костюм, у руках тримала шкіряний портфель, з якого дістала свою візитну картку та вручила її дівчатам, які тут працювали.
«Де ваша «Шефиня»? Мені терміново з нею треба поспілкуватися!», - сказала впевнено жінка.
Співробітниці офісу відреагували миттєво. Взяли її візитну картку та зателефонували своїй директрисі: «До нас завітала жінка, мабуть, посадова особа, бажає терміново з вами переговорити, будь ласка, приїздить, ми не знаємо, що робити!».
За декілька хвилин директор «прилетіла» на своєму джипі, щоб з’ясувати обставини такого несподіваного візиту. Вона була вражена, коли дізналась, що гостя є безробітною, яка зайшла до магазину, щоб особисто в керівника запитати, чи немає для неї відповідної вакансії.
Перш за все, директор дуже зраділа, що ця, начебто «посадова особа», не прийшла до неї з претензіями, а просто шукає роботу. Дівчата – наймані працівники, виправдовуючись перед хазяйкою, почали пояснювати, що безробітні на їхній погляд так не виглядають та не мають візитних карток.
Роботодавець запросила всіх заспокоїтися за чашкою кави, адже вона вже приїхала, і згодом, поспілкувавшись з жінкою, запропонувала їй очолити одну з торгових філій.
Зараз ця жінка успішно працює виконавчим директором філії торгової мережі.
Особисто я вважаю, що саме імідж та впевнена поведінка сприяли успішному досягненню мети людини. Нашим учасникам тренінг-семінару та всім іншим шукачам роботи я раджу використовувати силу свого іміджу!
08.05.2020 - Поради з дистанційного спілкування з клієнтами
24.09.2018 - Залучення молоді до розвитку соціального підприємництва
30.09.2015 - Вивчаємо інтереси соціальних партнерів
30.06.2015 - Як долучитись до діяльності громади
30.04.2015 - Дієвий фандрейзинг
27.03.2015 - Центри Європейської інформації – важливий інформаційний ресурс
Додати новий коментар