Тренінгом «Використання технік НЛП у роботі працівника служби зайнятості» завершився другий етап навчань для фахівців центрів зайнятості
Новини
Тренінгом «Використання технік НЛП у роботі працівника служби зайнятості» завершився другий етап навчань для фахівців центрів зайнятості
Працівник служби зайнятості постійно взаємодіє з великою кількістю відвідувачів. Його завдання – за короткий термін надати професійну допомогу якнайбільшій кількості клієнтів. Це вимагає від фахівця вміння оперативно визначити потреби, цінності, ресурси відвідувачів ЦЗ, а також мотивувати їх на реалізацію спільних рішень щодо зайнятості.
Працівникам центрів зайнятості потрібно вміти оперативно налагоджувати контакт, активно взаємодіяти з різними типами відвідувачів; розуміти їх психологічний стан, потреби, мотиви поведінки; надавати адекватну психологічну допомогу та емоційну підтримку, зберігати рівновагу в напружених і конфліктних ситуаціях, конструктивно реагувати на гнів, невдоволення, критику з боку відвідувачів, тобто бути психологічно готовими до ефективної комунікації та емоційно доцільної поведінки у стандартних і непередбачених професійних ситуаціях.
Саме такі навики отримали спеціалісти Львівського міського центру зайнятості, котрі надають консультаційні послуги роботодавцям, а також профорієнтаційні та інші соціальні послуги населенню, ознайомилися з техніками нейролінгвістичного програмування та їх застосуванням в роботі з клієнтами ЦЗ.
В рамках другого етапу навчань 9, 10, 11 квітня у Львівському міському центрі зайнятості відбувся тренінг «Використання технік НЛП у роботі працівника служби зайнятості».
Учасники отримали знання з основ нейролінгвістичного програмування та структури комунікативного процесу, вдосконалили власні комунікативні компетенції та опанували конкретними комунікативними прийомами і техніками НЛП. Крім того, за допомогою тренера учасники виробити стратегії та тактики роботи з відвідувачами ЦЗ, залежно від їхнього типу, відпрацювали навички роботи з ними.
Під час навчань працівники ЦЗ виявили можливості застосування різних прийомів і технік НЛП на кожному етапі консультування, закріпили знання щодо ефективного управління комунікативним процесом, ознайомилися з інформацією щодо типів сприйняття словесно-знакової інформації.