Відбувся перший етап навчання для спеціалістів центрів зайнятості
Новини
Відбувся перший етап навчання для спеціалістів центрів зайнятості
23-26 жовтня 2013 року у Львові відбувся 1-й етап корпоративних навчань для спеціалістів центрів зайнятості на тему: «Ефективна комунікація працівника служби зайнятості». Участь у тренінгах взяли працівники ЦЗ, котрі надають консультаційні послуги роботодавцям, а також профорієнтаційні та інші соціальні послуги населенню.
Метою навчань було підвищення рівня психологічної готовності працівників служби зайнятості до ефективної комунікації з різними типами відвідувачів шляхом вдосконалення комунікативної та емоційної компетентності, розширення поведінкового репертуару реагування в типових і конфліктних ситуаціях та розвитку умінь управляти професійними стресами з метою якіснішого та ефективнішого надання послуг службою зайнятості.
Під час навчань працівники центрів зайнятості навчилися оперативно налагоджувати контакт та активно взаємодіяти з різними типами відвідувачів; розуміти їх психологічний стан, потреби, мотиви поведінки; надавати психологічну допомогу та емоційну підтримку, зберігати рівновагу в напружених і конфліктних ситуаціях, конструктивно реагувати на гнів, невдоволення, критику з боку відвідувачів, тобто бути психологічно готовими до ефективної комунікації та емоційно доцільної поведінки у стандартних і непередбачених професійних ситуаціях.
21-26 листопада відбудеться 2-й етап навчань на тему: «Використання технік НЛП для ефективної комунікації з клієнтами ЦЗ та їх результативної мотивації до отримання послуг»