Оцифровка як двигун для малих та середніх підприємств? Абсолютно. Але МСП повинні стати спритнішими, швидшими та сміливішими.
Лише кожне четверте мале або середнє підприємство за останні роки інвестувало у сучасні технології. Це, очевидно, занадто мало, враховуючи численні можливості, що виникають перш за все для створення вартості компанії. Більша частина грошей все ще надходить у будівлі та машини, а не в сучасне програмне забезпечення. Але особливо в період Корони стало ясно, що цифрові рішення необхідні, щоб залишатися конкурентоспроможними.
Це було зрозуміло вже на початку 2020 року: для того, щоб мати змогу прийняти четверту промислову революцію, малий та середній бізнес повинен реагувати швидше і розробити всебічну стратегію оцифрування, щоб не бути заваленими безліччю можливостей.
Цифрова трансформація - це процес переосмислення всієї бізнес-стратегії шляхом впровадження новітніх цифрових технологій, спрямованих на ведення бізнесу через стратегічні плани та організаційні зміни, щоб збільшити прибуток та забезпечити значну цінність.
Цифрова трансформація має зростаючий вплив на малийта середній бізнес (МСП) та екосистеми ІТ та пропонує нові та ефективніможливості для участі у світовій економіці. Постачальники корпоративних додатків, постачальники технологій та інфраструктури зрозуміли та використали потужність таких інноваційних технологій, як Cloud, Big Data, Mobile, Social, Sensors тощо, враховуючи, що рішення наступного покоління розробляються із взаємозв’язком цих потужностей.
Розширення доступу до Інтернету та зростання кількості користувачів смартфонів неодмінно змінять майбутнє світової економіки. Так, цифрова трансформація принесла першорядний перехід до традиційних способів виготовлення, обробки, зберігання та транспортування речей. Цифрова трансформація полягає у використанні нових технологій для забезпечення масштабованості та еластичності, яких вимагають клієнти.
Збільшення доходу
Найважливішою метою бізнесу є дохід, чим більший дохід, тим вищий ріст бізнесу. Гігантський вплив спостерігається на бізнес після цифрової трансформації, особливо з точки зору доходу. МСП, які прийняли цифровізацію, показали високу рентабельність. Доведено, що прибуток інтернет-бізнесу зріс на 19% у 2020 році.
Ця статистика чітко показує, що цифрова трансформація стимулювала МСП впроваджувати діджитал технології з точки зору доходів.
Доступність більшої клієнтської бази
Наявність бізнесу лише в режимі офлайн обмежує охоплення ринку підприємств. Налаштування технології та наявність Інтернету призводить до чудових можливостей для МСП розвивати та вдосконалювати свою гру на місцевих та закордонних ринках.
Посилення цифрових взаємодій надає можливість МСП досліджувати нові ринки, дозволяючи їм конкурувати з провідними гігантами галузі. Платформи електронної комерції розширюють географічні межі, залучаючи споживачів та надаючи підтримку для прийняття ефективних рішень в ланцюгах поставок. Це дозволяє компаніям продавати цілодобово та без вихідних та швидко збільшувати свою клієнтську базу з обмеженими експлуатаційними витратами.
Зростання операційної ефективності
У звіті TechMahindra встановлено, що нові цифрові технології можуть зменшити експлуатаційні витрати на 20 – 30% за рахунок покращення використання капіталу та персоналу.
Цифрова трансформація дозволяє МСП зменшити загальні витрати, оптимізуючи операційні та маркетингові витрати. Інтелектуальні інструменти та методи, що керуються ІТ, такі як інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ), інтегроване цифрове планування виробництва, управління виробничим процесом, рішення щодо ланцюгів постачань, хмарні ERP збільшили операційну ефективність МСП в сучасних умовах.
Розширене залучення клієнтів
Бізнес-аналітика та аналіз даних створили можливість для МСП приймати кращі рішення, забезпечуючи глибше розуміння клієнтів. Використання інформації клієнтів для аналізу та прогнозування потреб споживачів, проектування нових продуктів, що відповідають їх вимогам, та розумне постачання потрібних продуктів у потрібний час за економічно вигідною ціною оновило МСП з можливостями залучення клієнтів наступного покоління.
Поява хмарних рішень та моделей freemium, де базове програмне забезпечення надається безкоштовно, тоді як за функціональність, віртуальні товари чи власні функції можна платити; дозволили МСП розвивати можливості та покращувати взаємодію з клієнтами.
Вторгнення в цифровий маркетинг
У наш час більшість молодих і талановитих підприємців прагнуть до інновацій і є особами, які приймають ризики. Багато власників МСП останнім часом вийшли на ринок, поринувши в методи інтернет-маркетингу, цифровий маркетинг як основне джерело придбання, оскільки він просуває бізнес за низькою ціною. МСП в основному використовують соціальні медіа для просування свого бізнесу. Правлячими менеджерами в соціальних мережах, які допомогли бізнесу у просуванні, є Facebook, Instagram, Google тощо. За даними звіту про дослідження ринку Statista, близько 65% МСП вважають рекламу в соціальних мережах ефективною, а 51% малих підприємств покладаються на соціальні медіа, щоб розвивати свій бізнес.
«Цифровий маркетинг зробив величезний вплив на МСП з точки зору продуктивності».
Деякі з інструментів цифрового маркетингу, які принесли користь МСП:
Такі інструменти, як CPC (Ціна за клік) або PPC (Оплата за клік), можна використовувати для досягнення бажаних результатів та збільшення прибутку для МСП.
Допомогли МСП у пошуку гнучкого ринкового потенціалу за глобальним сценарієм, який безпосередньо вплине на їх продажі та отриманнябільшогоприбутку.
Цифровий маркетинг вважається найбільш економічно ефективним методом охоплення цільової аудиторії.
МСП також можуть безпосередньо контактувати з експертами в цій галузі, які постійно підтримують останні оновлення та вдосконалення. Роблячи це, вони можуть забезпечити оптимальну рентабельність інвестицій (ROI).
Застосовуючи ефективні методи цифрового маркетингу, МСП отримують свободу вносити необхідні зміни у свої поточні маркетингові кампанії в Інтернеті у міру виникнення потреб.
Цифрова трансформація посилила перспективу діяльності малих та середніх підприємств. Найважливіший вплив після цифрової трансформації полягає в тому, що нині можна торгувати кількома неторгуючими послугами, що допомогло офлайн-компаніям вивчити більше можливостей в Інтернеті.
На ринку є тисячі інструментів, але далеко не всі вони корисні. А ще менше підходить для малого та середнього бізнесу. Чому? Оскільки багато малих та середніх підприємств зросли, наприклад, зовсім інакше, ніж стартапи. Тому для використання інструментів у компаніях дуже важливо, щоб вони були абсолютно зручними для користувачів. ІТ-експерти рекомендують звертати особливу увагу на три критерії.
У будь-якому випадку відповідний інструмент повинен бути частково або повністю заснований на хмарі. Чому? Оскільки хмарні рішення не потребують власної ІТ-інфраструктури. Це економить витрати, дані зберігаються професіоналами, а невеликі компанії, які не володіють ІТ-компетенцією, уникають нових викликів.
Крім того, відповідний інструмент повинен бути мобільним. Часи, коли кожен крок процесу виконувався на столі з фіксованими програмами, минули. Мобільні рішення можна використовувати в дорозі через смартфони та планшети та, що ще більш важливо, різними працівниками в різних місцях.
Крім того, має сенс використовувати зрілий інструмент, низка послуг тепер також доступна за розумною ціною. Численні програми також дозволяють складні процеси, такі як управління проєктами, і їх можна використовувати безкоштовно або за невеликі гроші. Зазвичай пропонується безкоштовний зразок на місяць, який залишає підприємству можливість вирішити, чи підходить відповідний інструмент чи ні.
Отже, у сучасній економіці споживачі очікують якісної «цифрової» доступності, зручності та персоналізації у всіх своїх ділових відносинах. Клієнти у віці до 35 років віддають перевагу цифровим технологіям перед іншими традиційними методами для вивчення та здійснення транзакцій в Інтернеті.
Не тільки великі компанії, які відповідають за цифрову трансформацію, МСП також конкурують в одному океані. Існування нових бізнес-моделей та вищі очікування споживачів змушують усі види підприємств також пришвидшити цифрову трансформацію.
02.04.2020 - Як організувати віддалену роботу компанії. Поради та інструменти
28.10.2019 - 5 порад, як ефективно використовувати маркетинг з мінімальним бюджетом
Додати новий коментар