Тренер повинен постійно розвиватися і підвищувати свою кваліфікацію, адже саме від його роботи залежить, наскільки успішним буде навчання його підопічних. Тому вкотре в рамках Внутрішньої школи тренерів Групи компаній "Територія Бізнесу" відбулося навчання регіональних команд тренерів, в якому мені пощастило брати участь і як учаснику, і як тренеру. Завдяки цьому тренінговому марафону, який тривав два місяці, компанія надала нам тренерам чудову можливість обмінятись досвідом та розширити власний професійний арсенал за рахунок нових технік та інструментів, які ми могли отримати на тренінгах наших колег.
Окрім того, надзвичайно важливим для особистісного розвитку кожного тренера, являється той досвід, який ми отримали, виступаючи у ролі тренерів та презентуючи власні авторські напрацювання у галузі проведення корпоративних тренінгів з різних напрямків. Тож дякую ГК «Території бізнесу», що довірила мені провести тренінг справді дивовижним людям - львівській команді тренерів високого класу - і тим самим підвищити власний професіоналізм та тренерську майстерність.
Здавалось, що можна ще вивчати з тренерами, які самі навчають інших не перший десяток років, роблять це якісно та професійно і знають уже мабуть все, що тільки можна знати про тренерську діяльність. Та настав, той час, що ринок, дещо перенасичений тренінговими послугами різного рівня, і тренерам високого класу стає складніше просувати свої послуги серед великої кількості неякісного, а тому і дешевого контенту.
А справа в тому, що як показує статистика, на сучасному ринку тренерський послуг виграє не той, хто має справді цінні знання та досвід, а той хто вміє свої послуги просувати та продавати.
Саме для того, щоб вийти на новий рівень тренерської діяльності і навчитись доносити свій продукт до аудиторії, на тренінгу «Технології продажів та просування тренінгів» ми давали відповіді на складне питання: «Як тренеру продавати власні послуги?». І ось, які ідеї в нас виникли під час навчання:
- Вузьке позиціонування. Для того, щоб вашими послугами користувалися, ви повинні бути вузьким спеціалістом в конкретній темі для конкретної цільової аудиторії. Наприклад, є тренінги з тайм-менеджменту. Найкраще, коли ви спеціалізуєтесь на якихось конкретних типах людей: тайм-менеджмент для керівників, для домогосподарок, для лікарів та інше.
- Знання споживача. Щоб успішно продавати той чи інший товар, потрібно мати уявлення, хто його буде купувати. Для цього потрібно знати фізичні та психологічні параметри своєї цільової аудиторії. Тільки знаючи особливості своєї аудиторії ви зможете дати відповідь на найголовніші питання:
Чим ви можете їм допомогти?
Які їх потреби ви задовольните?
Як зміниться їх життя і бізнес після придбання ваших послуг?
- Способи просування. Використовуйте всі можливі способи просування, щоб представити себе в якості експерта і сформувати довірливі стосунки зі своєю аудиторією, а також знаходити способи постійного її збільшення та розширення. Більшість способів просування передбачає використання Інтернету, так як в даний час спостерігається величезне зростання числа його користувачів і, без сумніву, Інтернет займає лідируючі позиції в отриманні інформації. Тому і пошук клієнтів та просування через Інтернет стає найбільш ефективним методом. Переваги його використання полягають ще й у тому, що там можна знаходити цілі групи, створені на основі схожих інтересів і потреб. Створюючи, таким чином, свій бренд, тренер формує навколо себе потенційних клієнтів, постійних споживачів пропонованих послуг.
- Підготовка до переговорів. Якісна підготовка переговорів - краща передумова для успішного контакту з замовником. Тільки той тренер успішно продає, хто ретельно планує процес продажу і відповідно до цього розробляє стратегію поведінки.
- Формування враження. Коли ви що-небудь продаєте, то ви спочатку продаєте себе, потім компанію, потім вже сам тренінг. Якщо ви сподобаєтесь учасникам чи замовнику, вони будуть готові вас слухати, чути і довіряти вам. Тільки після того є сенс що-небудь пропонувати.
- Етапи продажів. Як правило, продажі складаються з певних етапів незалежно від того, що ви продаєте і кому ви продаєте. Дуже часто навіть знаючи правильну послідовність ведення продажів, дехто намагається почати свої продажі з презентації, минаючи перші три етапи. В результаті невдача виражається в лавині заперечень зі сторони учасників чи замовників.
Це далеко не повний список того, що прийшло нам на думку під час обговорень і роботи в групах, це тільки те, що ми встигли зафіксувати протягом чотирьох годин приголомшливо, інтенсивної роботи, за яку я кожному з учасників кажу дякую.
«Схрещуйте руки по-новому» і до нових зустрічей.
30.05.2012 - Рішення завжди є
23.05.2012 - Щоб день промайнув непомітно
23.05.2012 - Використання модерації в тренінгах
23.05.2012 - Мозковий штурм як форма групової дискусії
27.03.2012 - Як використовувати зображення на фліпчарті
Додати новий коментар