Статті автора
«Вид управлінської діяльності», «філософія бізнесу», «метод завоювання ринку», «двигун росту та цінності», «управління створенням товарів та послуг», «мистецтво і наука», «соціальний процес» ... – майже столітня історія маркетингу сформувала велику кількість підходів до визначення маркетингу та маркетингової діяльності.
Створення теорії й методології маркетингу в основному завершено. Безумовно, можлива поява нових визначень маркетингу, конкретизація й доповнення його інструментів, методів, однак такий розвиток теорії маркетингу скоріше становить інтерес для теоретиків, а не для практикуючих маркетологів.
Що ж СЬОГОДНІ є запорукою успіху у «війні» за споживача? Кожен маркетолог, спираючись на свої знання та досвід, має свою думку з цього приводу. Я вважаю, що це, в першу чергу, професіоналізм (як і в будь-якій іншій діяльності), креативність, відкритість та щирість.
Нова практика маркетингу вимагає нестандартного підходу, креативності, нових інструментів маркетингу і індивідуального підходу до кожного завдання. Проблема в тому, що маркетингові стратегії стали надто традиційними, а традиційний маркетинг не справляється з покладеними на нього завданнями. Стрімкий розвиток технологій, зміна сприйняття і збільшення потреб споживачів ускладнюють завдання маркетологів.
За останні роки ринок став складнішим, а отже і цікавішим. Ці зміни створили передумови для підвищення інтелектуалізації бізнесу.
Маркетинг – це, в першу чергу, гра на випередження. Не можу сьогодні не згадати Стіва Джобса, який будучи видатним маркетологом сучасності, створив новий стиль життя, думаючи і діючи на декілька кроків вперед. «Щоб виводити інновації, потрібна хоробрість…» - говорив Джобс. І був хоробрим, зібравши сильну і віддану команду однодумців.
Три яблука змінили світ: одне з’їла Єва, одне впало на голову Ньютона і ще одне заснував Стів…
13.01.2012 - Визначаємо місію та цінності ГК "Територія Бізнесу" разом
в пошуках нестандартного підходу сучасний маркетинг вже загрався з підсвідомістю споживачів. використовується не інтелект нації, а звернення до примітивних інстинктів, все по Фрейду)
у "війні" за споживача використовуються нечесні методи. маю на увазі і 25-ий кадр, і нівелювання людських та суспільних цінностей, і"брудна реклама", на грані. пам*ятаєте ролік про молодого спеціаліста, який хоче отримати підвищення? "накращий" спосіб - зняти на новенький супертехнологічний телефон свого боса і шантажувати його. або матуся біля басейну, яка дуже полюбляє морозиво? дитинка розкриває морозиво, починає їсти, а матуся довгим язиком аж через басейн дотягується до ласощів. фільм жахів та й годі!
ще одна особливість. відомі фірми рекламують вже не сам продукт, а своє ім*я як бренд. як сучасний стандарт. SONY, LG, KIA, SAMSUNG, Lipton і т.д. пропагують місію та девіз компанії. це - новий етап. заклик до нової якості життя (з нашими продуктами і виробами). (до речі, співзвучно з місією ТЕРИТОРІЇ БІЗНЕСУ) такий підхід зобов*язує, хоча і веде до монополізації ринку.
I'm so glad that the ientnret allows free info like this!
That insight solves the prlobem. Thanks!
That's a psoting full of insight!
Читала тільки статтю англійською про життя Стіва Джобса. Планую тепер осилити цілу книгу. У мене таке передчуття, що вона буде дуже корисною з цінними порадами
дещо від Стіва Джопса )))
«Сучасні продукти Apple — відстій. Вони не сексуальні». (Перед поверненням в Apple, 1997 рік).
«Ми зробили ярлики на екрані такими гарними, що вам захочеться їх лизнути». ( Про Mac OS X, 2000 рік).
«Я не хочу бути найбагатшою людиною на цвинтарі».
«Я хочу влаштувати дзвін на весь Всесвіт».
«Ви хочете провести решту життя, продаючи газовану воду, чи хочете змінити світ?» Стів Джобс
Періодично на тренінгах з маркетингу згадую саме цей вислів Джобса (сумуємо за ним). Мотивує. Ламає стереотипи, хід мислення.
Додати новий коментар