Статті автора
З 17 по 20 вересня 2013 року Група Компаній (ГК) «Територія Бізнесу» провела навчання для головних спеціалістів та управлінського складу центрів зайнятості Волинської області. Тема тренінгу «Ефективна комунікація працівника Служби Зайнятості» була затребувана учасниками навчання як ніяка інша. Адже комунікація з відвідувачами, колегами, партнерами – це складова діяльності працівників центрів зайнятості, які працюють у сфері «людина-людина». Маючи значне навантаження на роботі, не кожен фахівець знаходить вдосталь часу, аби відшукати інформацію про найбільш дієві, ефективні техніки та прийоми комунікації. А вони є. І саме вони були у фокусі уваги учасників згаданого тренінгу.
Мета тренінгового навчання була визначена організаторами заходу (Луцьким обласним центром зайнятості) як «підвищення рівня психологічної готовності працівників служби зайнятості до ефективної комунікації з різними типами відвідувачів шляхом вдосконалення комунікативної та емоційної компетентності, розширення поведінкового репертуару реагування в типових і конфліктних ситуаціях та розвитку умінь управляти професійними стресами з метою якіснішого та ефективнішого надання послуг службою зайнятості».
Впродовж 7-річної співпраці зі Службою зайнятості Волинської області, в рамках якої ГК «Територія Бізнесу» проводить тренінг-семінари для працедавців та безробітних, це один із найбільш масштабних навчальних заходів, учасниками якого стали власне працівники Служби. Як казали учасники тренінгу, таке навчання було на часі.
Тренінговий формат зустрічі зумовив позитивний результат навчання. Лише 20% теоретичної інформації та аж 80% практики дали можливість учасникам актуалізувати та розширити знання з теми тренінгу, переглянути своє ставлення до обговорюваних тем, а найголовніше, відпрацювати необхідні прийоми, техніки та методи спілкування під час практичних вправ. Як казали учасники тренінгу, «Ми думали – що будемо робити впродовж 8 годин? Невже доведеться нудьгувати? Та час промайнув як одна година. Було цікаво та весело». Дійсно, учасникам не доводилось нудьгувати – рухливі вправи, рольові ігри, робота в малих групах та парах, різноманітні дискусії, - і це ще не повний перелік методів активної роботи тренінгової групи. Такий формат навчання забезпечує до 90% оволодіння потрібною інформацією.
Ось деякі з відгуків учасників тренінгового навчання (відповіді на запитання «Що нового та корисного Ви засвоїли для себе з даного тренінгу?»):
- навчилась вирішувати конфліктні ситуації та управляти ними;
- навчилась управляти емоціями в конфліктних ситуаціях;
- навчилась працювати зі стресом – протистояти йому та управляти ним;
- навчилась працювати з конфліктними, агресивними та пасивними клієнтами;
- навчилась як управляти аудиторією;
- як вирішувати конфлікти;
- як сприймати критику;
- як правильно критикувати;
- як коректно відмовляти людям…
Тепер, після проходження тренінгу, застосування отриманих знань та навичок залежатиме вже від самих учасників та керівництва центрів зайнятості (в частині підтримки та закріплення нових методів комунікації). Бо уміння щось робити закріплюється і стає навичкою (автоматизмом) лише після 3-4 тижнів щоденної практики. Сподівання на те, що це станеться, великі – адже під час післятренінгового анкетування учасники зазначили, що на своєму робочому місці вони планують закріпити отриманні на тренінгу результати. І не лише самим використовувати нові прийоми та техніки, а й навчити цього своїх колег. Що ж, сподіваємось на це. Успіхів!
24.07.2014 - Поповнення власної енергії
19.05.2014 - Мозковий штурм та фасилітація: подібності та відмінності
17.04.2014 - Вправа на подолання стереотипності мислення
29.09.2013 - ДЯКУЮ!
27.09.2013 - Правила – «рятівне коло» на тренінгу
Додати новий коментар