У процесі роботи з малим та середнім бізнесом, я дуже часто чую виправдання на питання, а чому Ви не займаєтесь просуванням свого бізнесу, чому не маєте маркетингової стратегії та не приймаєте тактичних рішень?
"У мене немає часу", "Я не знаю, що робити", "Це коштує великих грошей", "Мені не потрібно просування" тощо. Але виправдання, які я чула, найчастіше стосуються того, який «дорогий» маркетинг.
Тому у цій статті хочу навести рекомендації, як використовувати інструменти маркетингу при невеликих бюджетах.
1. Будьте активними у соціальних мережах. Бути соціальним - важлива частина маркетингу. Не ізолюйтеся. Якщо ви ще не використовували соціальні медіа (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, YouTube, Pinterest, тощо) для просування свого бізнесу, ви позбавили вашу компанію можливості стати більш відомою та задовольнити ширшу цільову аудиторію. Використання соціальних мереж також надає можливість вашому бізнесу чи продукції стати вірусною (модель маркетингової кампанії, яка полягає у розповсюдженні інформації самими споживачами, шляхом масового обміну між соціальними акаунтами чи електронною поштою.) Залучення підписників за допомогою цікавого контенту сприятиме підвищенню продажів та впізнаваності бренду вашої компанії.
2 Додайте свою компанію до інтернет-каталогів. Існує багато рейтингових веб-сайтів та бізнес-каталогів, і вам потрібно переконатися, що ваш бізнес є у їх переліку Наприклад, Yahoo і Google, Yelp, TripAdvisor пропонують такі каталоги. Каталоги в більшості безкоштовні, але їх цінність та ефективність для результативності бізнесу вас може здивувати. Багато з цих сайтів мають найкращі рейтинги у пошукових системах. Тож люди, які шукають вашу компанію, швидко знайдуть ці посилання, оскільки вони опиняються на першій сторінці результатів пошуку. Ви також можете отримати трафік та потенційних клієнтів від тих, хто переглядає ці сайти, шукаючи компанії, подібні до вашої.
3. Питайтесь відгуків. Попросить своїх клієнтів залишити відгуки, що зможе допомогти поширити інформацію про ваш бізнес і отримати одночасно цінні відгуки від цільової аудиторії.
4. Створюйте Emailрозсилки. Створення списку електронної пошти є життєво важливим для маркетингу. За допомогою форми реєстрації на вашому веб-сайті ви можете збирати імена та адреси електронної пошти людей, які цікавляться вашим продуктом чи послугою. Ви також можете додати імена та адреси електронної пошти із зібраних вами візитівок. Розсилки допомагають клієнтам дізнатися, що може запропонувати ваш бізнес, а також споживачі будуть в курсі щодо будь-яких спеціальних пропозицій вашої компанії.
5. Відвідуйте конференції, форуми, тренінги, виставки. Зустрічайтесь з людьми, спілкуйтеся у мережах, станьте упевненим у тому, що ваша візитівка є у картхолдері у кожної впливової людини, додайтеся до профілів у LinkedIn спеціалістів вашої сфери, будьте у верхівці списків подій, що цікавлять вас в групах Facebookта LinkedIn. Пам‘ятайте, що нетворкінг на конференціях, тренінгах та форумах це важлива складова, яка допоможе вам розширити коло своїх партнерів, постачальників чи потенційних споживачів ваших продуктів чи послуг.
У той час, коли великі компанії витрачають суттєвий бюджет на маркетингову компанію, безкоштовні інструменти, як і раніше є ефективними. Отже, малий та середній бізнес може використовувати велику кількість безкоштовних інструментів для глобальної співпраці та впевнено конкурувати у бізнес-середовищі.
Ведіть свою маркетингову гру за допомогою креативу та з мінімальним бюджетом.
02.07.2021 - Оцифровка як двигун для малих та середніх підприємств?
02.04.2020 - Як організувати віддалену роботу компанії. Поради та інструменти
Додати новий коментар