Ресторанний менеджмент включає в себе безліч різних аспектів, зокрема зв'язок з громадськістю, інвентар, персонал, обслуговування клієнтів, тощо. Список можна продовжувати і продовжувати. Ось деякі аспекти, які необхідно знати про управління рестораном.
1. Клієнт завжди правий. Завжди! Золоте правило бізнесу – клієнт завжди правий. Навіть, якщо ви не згодні зі скаргою клієнта, те як ви впораєтеся з цим буде залежати чи прийде до вашого ресторану клієнт знову.
2. Управління персоналом повинно бути відкритим і з повагою до кожного співробітника. Щоб ресторан працював безперебійно, кожен, від шеф-кухаря до офіціанта, повинен відчувати себе найкращим у своїй роботі.
3. Ресторану потрібна реклама. Велика частина успіху управління рестораном залежить від реклами. Реклама від газетних оголошень, радіопередач до соціальних мереж є способом просування вашого закладу.
4. Менеджмент ресторану передбачає контроль грошових потоків. Контроль фінансів повинен відбуватися, в залежності від об’єму коштів, на щоденній, щотижневій чи щомісячній основі. Якщо ви не розумієте фундаментальних понять фінансів ресторану, ви піддаєте себе великим ризикам.
5. В ресторані повинні бути різноманітні промоакції. Акції можуть варіюватися від «години сюрпризів» до спеціальних пропозицій в меню.
6. Ресторан постійно може збільшувати обсяги продажів. Ресторан має багато ресурсів для цього: клієнтська база, страви, обладнання, штат.
7. Щоденні звіти персоналу можуть допомогти у покращенні продажів. Це допомогає проаналізувати тенденції продажів, витрат на заробітну плату, аналізувати клієнтський потік і передбачити майбутні продажу.
8. Програмне забезпечення ресторану. Автоматизація дозволить власникам ресторанів контролювати продажі, грошові потоки, інвентаризації продуктів харчування. Це може значно спростити день у день управління рестораном, допомагаючи зменшити вартість продуктів харчування та заробітної плати, а також відстежувати популярність пунктів меню.
9. Меню ресторану повинен регулярно оновлюватися. Важливо, щоб в меню ресторану були страви, які за вартістю продуктів були дешеві але приносили високий прибуток.
10. Малі кроки можуть заощадити витрати ресторану. Перехід на енергозберігаючі лампочки і крани з повільним пропусканням води – це тільки два шляхи, які можуть врятувати гроші ресторану.
30.11.2015 - Електронний ресторан та цифрове обслуговування
29.09.2015 - Обслуговування чи якість їжі. Чому надаєте перевагу в ресторані?
Додати новий коментар