Сучасні ресторани вступають в нове високотехнологічне століття. Пропоную розглянути, як нові технології підвищать ефективність та покращать обслуговування відвідувачів. Все ширше починає використовуватися «цифрове обслуговування», виникає новий тренд – «електронний ресторан».
Гість ресторану, встановивши на власний телефон спеціальний додаток певного закладу, може самотужки бронювати столик, заздалегідь замовляти страви і так діла. Ці ж додатки можуть працювати для доставки страв, в них може пропонуватися певна система лояльності для клієнта (наприклад, гість може бачити скільки у нього накопичено балів), а саме цінне – це спосіб інтерактивного спілкування з вашим постійним клієнтом.
Переваги електронної системи обслуговування:
На сьогодні, ресторани оцінюються за трьома основними критеріями: якість кухні, рівень обслуговування та своєчасність приготування страв. З впровадженням новітніх технологій ці критерії виконати легше. Інтерес сфери послуг до подібних інновацій високий, тому в найближчому майбутньому ресторанний бізнес підніметься на новий вищій рівень.
25.10.2015 - Деякі аспекти, які потрібно знати про управління рестораном
29.09.2015 - Обслуговування чи якість їжі. Чому надаєте перевагу в ресторані?
Додати новий коментар