Як часто ви відмовлялися від того аби зробити ту чи іншу покупку, бачачи що продавець нав’язує вам свої думки, і просто «з шкіри вон лізе» аби «впарити» той чи інший товар? Повірте, ви в цьому не єдині. Більше того, в результаті масового, неграмотного використання продавцями НЛП, та інших методів продаж, велика кількість українських споживачів, та і взагалі мабуть людей у світі, негативно сприймає будь-яку нав’язливу рекламу.
Що ж, за таких умов одним із найбільш ефективних, та в той же час простих способів продажі товару стає так звана «нульова зацікавленість» продавця, під час процесу продажу товару.
Для продавця це означає, що неважливо, як сильно він бажає продати товар, і як сильно йому це потрібно (оскільки треба закривати місячний план, отримувати бонуси, і т.д. і т. п.), перед клієнтом він не має демонструвати навіть натяків на будь-яку власну зацікавленість у продажі власного товару, а навіть навпаки, показувати легку форму байдужості.
В залежності від ситуації, для цього використовуються фрази та вислови такого типу:
- «мій товар якісний, але ви можете піти і подивитися ще десь»
- «ви можете не купувати цей товар у мене, але зрештою якщо вам потрібна якість, то ви візьмете саме цю модель, даного виробника. Всі купують її»
- «не купуйте в мене, тому що я продаю тільки якісні товари, дешевий ширпотреб отам за рогом»
- «хочете купуйте, хочете ні, мій товар все одно розберуть до кінця дня. Його багато хто купує»
Не дивлячись на те, що на перший погляд ці фрази не закликають покупця до покупки прямим чином, тим не менш, вони чіпляють певні «струни» не сприймаючого рекламу мозку, і таким от опосередкованим способом викликають у споживача довіру до такого от «не зацікавленого у продажі», та «впевненого у якості товару» продавця.
Більше того, деякі гуру «продажів» в окремих випадках рекомендують навіть створювати маленькі «перешкоди» для покупців, які також стимулюють до отримання «важкодоступного товару». Але про це, вже у наступному блозі :)
07.03.2013 - З 8 березня дорогі колежанки!
02.12.2012 - Перші підсумки 2012-го
19.09.2012 - Куди інвестувати гроші? Частина 2
29.08.2012 - Адаптуємось після відпустки
07.08.2012 - Ще одне джерело, звідки можна брати енергію
28.06.2012 - Чим себе зайняти в дорозі?
если хочешь, чтобы человек что-то сделал - запрети ему это!))
для Катерина Боровская:
поймите меня правильно, это не значит что данная техника будет эффективной на все 100%, поскольку ни одна техника не гарантирует такого результата. Тем не менее во многих ситуациях она работает, и уже проверена. Более того, вот этот "пофигизм" не значит, что к покупателю стоит относится с небрежностью, качественный СЕРВИС никто не отменял. Поэтому, в руках умелого продавца подобный инструмент очень даже работает :)
для Катерина Короченко:
це тільки деякі фрази, так би мовити "обобщенные", далі - ваша фантазія, головне не втратити суть :)
Михайло, дуже слушні поради. Наша підсвідомість не сприймає частку "НЕ", тому якщо говорять "не купуйте", нам хочеться це придбати. Хм, цікаво... :)
Михаил, конечно есть люди которые любят идти на красный свет и станут покупать товар из принципа - чтобы не прослыть дешевкой ( «не купуйте в мене, тому що я продаю тільки якісні товари, дешевий ширпотреб отам за рогом»). Но это ведь тоже одна из техник манипуляции, которая цепляет даже не 50% покупателей.
А как же уважение к потребностям покупателя. Вы не задумывались над вопросом, почему вы покупаете товар в одном магазине и не покупаете в другом (хотя товар и цены могут быть одинаковыми)?
Уверенна, кому-то Ваша техника безусловно пригодится, но люди не роботы, и если купили товар не потому что он им нужен а поддавшись на провокацию, вряд ли они станут постоянными покупателями этого магазина.
Додати новий коментар