Статті автора
Про що саме можна писати в кожній з перелічених тем?
Візуалізація/інфографіка – має бути пов’язана з основною тематикою, або опосередковано стосуватися основної теми, і здатною наштовхнути на мудрі думки.
Цитата/афоризм – мають стосуватися основної тематики, або просто надихати, чи бути акумулятором досвіду.
Фан – тут можна розмістити анекдот чи смішну/веселу історію, або подати карикатуру, комікс, або розповісти про курйозний випадок з практики чи життя.
Основний зміст матеріалу «своїми словами» - розміщуємо статтю з журналу чи Інтернету, подаємо витяг з книжки, розповідаємо про кінострічку чи телепередачу, знайомимо з якимось виступом чи презентацією.
Новини – знайомимо з новинами з основної тематики, з новинами професії (галузі), подаємо власну оцінку подій чи новин, аналізуємо наслідки подій та прогнозуємо можливі перспективи.
«Вічні» теми – це гроші, життєва мудрість, яскравий приклад, загальнолюдські цінності, стосунки продавець-клієнт, чоловік та жінка, начальник та підлеглий, економія часу та грошей.
Як зробити – наводимо покрокову інструкцію, спосіб виготовлення/застосування, особливості та секрети використання/застосування, поради експерта, основні помилки та як їх уникнути.
Видозмінений контент – конспект (розшифровка) відеозапису, озвучений текст, слайди замість тексту, відео, графіків.
Як це роблять інші – у нас… а у Польщі…; в нашій компанії…, а в …чинять так…; я…, а інші переважно…
Інтерв’ю – з партнером або клієнтом, з колегою або з Вами, зі спеціалістом чи експертом, за певним шаблоном (наприклад, 3 запитання до…), відповіді на запитання читачів.
Електронна книга – покрокова інструкція, з досвіду професіоналів та новачків, протилежні думки, досвід застосування/впровадження, секрети та «фішки».
Конкурс – щодо оформлення продукту, щодо використання продукту, найнезвичніше використання, найоригінальніша історія, пов’язана з…
Опитування/статистика – результати власних опитувань клієнтів, працівників тощо, статистичні дані з теми або пов’язані із темою, результати досліджень, проведених іншими організаціями.
Відео – інтерв’ю чи думка, відгук учасника чи клієнта, що залишилось у пам’яті.
Рецензія – на програму, кінострічку, статтю, книгу, виступ, тестування/випробування приладу, продукту, взірця.
Особистий досвід, власна думка – власна пропозиція як зробити, власне вирішення проблеми, практичний досвід, ставлення до події/ситуації, історія з життя, «внутрішня кухня» організації/професії.
Дайджести – кращі статті блогу на тему…, найкраще з…, най… за рік, найбільші зміни, найбільші помилки, 100 найвідоміших…
І наостанок – порада: розміщуйте більше матеріалів на теми, які входять у перелік ключових слів для просування вашого сайту.
24.07.2014 - Поповнення власної енергії
19.05.2014 - Мозковий штурм та фасилітація: подібності та відмінності
17.04.2014 - Вправа на подолання стереотипності мислення
08.10.2013 - Тренінг для працівників Служби Зайнятості Волинської області
29.09.2013 - ДЯКУЮ!
27.09.2013 - Правила – «рятівне коло» на тренінгу
Додати новий коментар