Статті автора
Люди, надто ті, хто займається бізнесом, мають слабке місце – страх втрати. Чисельні експерименти підтверджують, що людина поводить себе вкрай нераціонально (часом неадекватно), коли починає втрачати гроші.
Спочатку всі студенти вважають, що вони отримують можливість отримати халявні гроші. Адже вони не ідіоти і не будуть платити більше 20 баксів за 20-доларову купюру! Однак щойно торги доходять до 12-16 доларів, як друга людина розуміє, що перед нею виникла загроза серйозної втрати, тому вона починає давати більшу ціну, ніж збиралася, поки аукціон не доходить до 21 долара. На цьому етапі обидва учасники втрачають гроші. Але хтось втрачає долар, а хтось двадцять. Щоб мінімізувати втрати, кожний з учасників намагається стати переможцем. Проте ці перегони призводять лише до того, що обидва учасники аукціону втрачають усе більше і більше грошей, поки розмір втрат не досягає такої суми, що глибше копати яму немає смислу.
Так бажання отримати халявну двадцятку обертається втратами. Найцікавіше те, що є безліч даних – особливо по фондовому ринку та казино – які демонструють феномен Базермана у дії. Людина починає втрачати гроші. Замість того, щоб зафіксувати втрати, вона сподівається, що зможе відіграти програш – і практично завжди втрачає все більше і більше грошей.
Урок хитрого професора – страх перед втратами призводить до ще більших втрат. Фіксуйте втрати, поки вони є мінімальними!
24.07.2014 - Поповнення власної енергії
19.05.2014 - Мозковий штурм та фасилітація: подібності та відмінності
17.04.2014 - Вправа на подолання стереотипності мислення
08.10.2013 - Тренінг для працівників Служби Зайнятості Волинської області
29.09.2013 - ДЯКУЮ!
27.09.2013 - Правила – «рятівне коло» на тренінгу
Додати новий коментар