Комплімент – це хороший інструмент, щоб зробити приємне співрозмовникові і запам'ятатися йому. Також комплімент покращує контакт з людиною. Навичка робити хороші компліменти дуже корисна. Напередодні новорічних та різдвяних свят, коли проводяться корпоративи, коктельні зустрічі, фуршетні зустрічі з діловими партнерами, і з’являється необхідність робити вашим співрозмовникам компліменти, спробуємо поговорити про те, як робити компліменти правильно. Щоб вони добре сприймалися і не викликали відторгнення у людей. Адже, це також мистецтво спілкування.
Давайте введемо якусь класифікацію компліментів: «явні» і «прикриті».
«Явні» - це компліменти з розряду: «Класно виглядаєш!», «У тебе відмінний голос», «Ти дуже смачно готуєш», «Скажи, ти спортом займаєшся чи від природи такий сильний?». Це прості відкриті компліменти, які складно не помітити.
«Прикриті» - це компліменти, котрі не фокусують на собі уваги, а зміщують увагу на щось інше або здійснюються опосередковано. Наприклад: «У тебе статусний годинник! Де купив цей витвір мистецтва?» або «Хочу навчатися у справжнього профі своєї справи - візьмеш в учні?».
Краще комбінувати ці два типи компліментів. Якщо люди схильні бачити негатив чи лестощі, то до них краще застосовувати прикриті компліменти. Так буде м'якше. Після них уже можна переходити до явних компліментів.
Компліменти найкраще робити конкретним речам, таким як добре підібраний одяг, досягнення людини (у чому завгодно), поведінка, мислення. Наведу приклади:
«Ти став майстром спорту - це дуже гідно і престижно, я вважаю, це заслуговує поваги».
«Ти дуже гарно говориш! Я б повчився у тебе».
«Якого гарного сина ти виховав. У чому секрет?"
Уявімо собі три прості кроки:
1. Знайти у співрозмовнику щось позитивне, те, за що можна похвалити. Це потрібно знайти – в кожній людині є щось хороше.
2. Сконструювати комплімент, явний або прикритий.
3. Щиро сказати це людині.
Будьте хорошим і щирим автором компліментів. Помічайте, як позитивно люди на них реагують, і насолоджуйтесь цим!
30.11.2015 - Переговори за методом Сократа в сучасних реаліях
14.10.2015 - Уміння приховати емоції під час переговорів
19.06.2015 - Хауссітінг - професійне вдосконалення чи відпочинок?
22.05.2015 - Ідеологія лідера. Пан або пропав…
27.03.2015 - Здатність бачити можливості – це робота над собою
Додати новий коментар