Тренер - це універсал, який здатен задовольнити очікування кожного учасника. Невипадково на початку кожного з наших заходів питаєш в присутніх: "А що ви очікуєте від нашої зустрічі?" Ми отримуємо реальну потребу та приховані мотиви учасника.
Інколи учасник відповідає на це запитання, наприклад, так: "Не знаю, що скажете, те й отримаю." Зрозуміло, що варто б уточнити, підвести до теми, проінформувати, наштовхнути на думку... Проте я особисто ніколи такого не роблю. Як правило, кожен учасник в ході тренінгу проявить свої бажання. Наше завдання - дати те, що йому треба.
Постійним підручним "інструментом" тут є вступне слово про потреби (піраміда Маслоу) та мотивацію (змістовні та процесуальні теорії). І запитання: "А де знаходитеся Ви? Де комфортно вам?"
Оце перший крок - дати зрозуміти людині її реальні потреби, точніше допомогти витягнути її внутрішнє "Я" на рівень свідомості.
Запропонуйте можливості особистості: вправа, тест, оперуйте цікавими цифрами, а далі перейдіть до блоку інформаційного по тренінгу. Розкажіть, що саме МОЖЕ ОТРИМАТИ кожен учасник на вашому тренінгу.
...І на закінчення. Коли отримуватимете відгук на тренінг запропонуйте тим, хто на початку тренінгу не зумів висловити свої очікування, відповісти на запитання "Що саме цікавого і практичного Ви отримали? Чи сподобалося?"
То що ж хоче аудиторія? Вона хоче уваги, практичного результату, особистого результату, і, звичайно, щоб все проходило в живому колі спілкування, не було нудно та невесело. Дайте їй можливість відчути себе в робочій атмосфері.
І...посміхніться! Немає більш заразної емоції, ніж посмішка!
31.03.2015 - Життя без кордонів. Об’єднання зусиль
10.12.2014 - Декілька правил щодо написання резюме
10.07.2014 - Як знайти відповіді на запитання?
14.05.2014 - Хочеш бути успішним – відповідай вимогам часу!
27.03.2014 - Як з користю скоротити час?
11.03.2014 - Що відбувається у тренера?
Дякую Вам)
Дякую, Денисе.
Додати новий коментар