Коли ми знаходимося в колі людей в краватках або ділових костюмах, ми часто ніяковіємо. Цей фактор погано впливає на дії, які ідуть після, тим більше, якщо ми хотіли щось сказати / запитати / додати.
Іноді наші проблеми залишаються невирішеними через нашу невпевненість.
Кожній людині варто знати кілька елементів ефективного спілкування. Цей пост якраз про це.
Отже, почнемо отримувати поради по підвищенню нашої впевненості в собі.
1. Одягніться так, як одягається людина, з якою Вам належить спілкуватися, або навіть краще. Йдеться про стиль. Найчастіше, саме це є основною перешкодою в спілкуванні.
2. Займіть таку позу, в якій будете вільно себе почувати, але дотримуйтеся основних правил етикету.
3. Зверніть на себе увагу. Це можна зробити різними методами (але в міру), і ці методи залежать від ситуації: покашлювання, усмішка, анекдот, або ж простий рух руки в напрямку до вуха. Останній жест прирівнюється до потягуванні руки в школі, тому знайомий нам на практиці. Не всім дано вміти розповідати смішно анекдоти.
4. Розмову можна почати з вибачення. Це певним чином лестощі. І одночасно є елементом привертання уваги Вашого співрозмовника до Вашої теми.
5. Називайте свого співрозмовника по імені. Нема нічого солодшого для людини окрім її власного імені.
6. Говоріть по суті. Не багато. Не довго. Не нудно. Пам'ятайте, що в розмові двох Вам відведено не більше 50% часу для вашого "спічу". Решта йде до Вашого партнера!
7. Поважайте себе. Ви - унікальні. Кожна людина цікава по-своєму. І вона цінна. Швидше за все, Ваш співрозмовник про це знає. Але якщо він відчує Вашу невпевненість - нарікайте на себе: він може перехопити ініціативу, і тоді Ви ризикуєте залишитися "з носом".
Мистецтву спілкування вчаться! Це не дається від народження. Один Древньогрецький мудрець на ім'я Демосфен боявся публіки. Але за допомогою волоських горіхів і завзятості він переборов це почуття. Зараз суспільство знає його як одного з кращих ораторів світу.
Ви теж зможете! Успіхів!
31.03.2015 - Життя без кордонів. Об’єднання зусиль
10.12.2014 - Декілька правил щодо написання резюме
10.07.2014 - Як знайти відповіді на запитання?
14.05.2014 - Хочеш бути успішним – відповідай вимогам часу!
27.03.2014 - Як з користю скоротити час?
11.03.2014 - Що відбувається у тренера?
Додати новий коментар