Ми з Вами відпрацювали два складних, але дуже корисних роки в якості соціальних партнерів з Державною службою зайнятості. При цьому ми отримали великий досвід спілкування з цільовими аудиторіями клієнтів ЦЗ: тими, хто шукає роботу, людьми, що хочуть стати підприємцями, представниками роботодавців. Ми стали розуміти проблеми як окремо груп клієнтів, так і складності у їх відносинах зі службою зайнятості.
Таким чином, ми з Вами стали власниками безцінної інформаційної бази знань, яка набуває ще більшої вартості в охопленні специфіки 12 регіонів України.
Я пропоную об’єднати зусилля і розробити , використовуючи можливості Веб-платформи сайту компанії ТБ, низку рекомендацій для подальшої співпраці з ДСЗ взагалі.
При чому, я далекий від того, щоб писати поради. Навпаки, хотілося б сконцентрувати набуті знання та скористатися синергією цього «колективного розуму» тренерів компанії.
В наших силах обговорити проблеми, сформувати пропозиції, озвучити їх. А вже користуватися чи ні – вирішать ключові фігури, які відповідають за соціальне партнерство. В будь-якому разі це стане непоганим ресурсом як для компанії ТБ, так і для державних структур, що будуть сформовані на базі служби зайнятості.
Для початку я наведу від себе особисто два приклади і обґрунтую їх.
1. Системність. Дуже не вистачає при роботі з клієнтами системності і це видно, якщо розглядати відвідування тренінгів окремими клієнтами. Часто безробітні або не знають теми майбутньої зустрічі, або вибирають між тим, що не подобається та тим що взагалі не потрібно. Варто було б ставити роботу таким чином, щоб клієнти служби зайнятості отримували послідовні знання, наприклад низку тренінгів в галузі старт-ап підприємництва, або заснування сільськогосподарського виробництва, або трудове законодавство, тощо...
2. Відділити загальні тренінги від спеціальних. Продовжуючи першу рекомендацію, я впевнений, що потрібно чітко показати клієнтам, які тренінги призначені для загалу – особистісний рост, мотивації, тощо. І є зайняття спеціальні – різні сфери само зайнятості, оподаткування, інше. Не є великою проблемою, коли в аудиторії мало зацікавлених осіб, натомість, мені було дуже приємно, коли в м. Первомайську Луганської області на тренінгу з бізнес планування були присутні 15 осіб, з яких 15 хотіли започаткувати власну справу. Це як позитивний приклад.
Такий початок, якщо цікаво – додавайте Ваш досвід і аналіз!
03.02.2014 - Про важливість "дискомфорту" або з чого починаються наші цілі?
10.03.2013 - Реєструємо громадську організацію
24.02.2013 - Зеленый туризм на тернопольщине глазами луганчан
15.11.2012 - Как грамотно организовать пресс-конференцию
05.10.2012 - Разбудить спящую красавицу
На жаль, я часто спостерігаю (звичайно, не у всіх ЦЗ) формальний підхід до роботи і пояснюю собі це тим, що самі працівники виконують багато непотрібної роботи, у людей просто немає часу.
Попереджати учасників про те, що тренінг триватиме 2 год.
Звучить банально, але учасники дуже часто виказують своє незадоволення (вони розраховували на 30 хв. а потрібно знаходитись на тренінгу 2 год)
Телефонувати учасникам за день до тренінга та нагадувати про захід.
Люди, які не працюють, втрачають відчуття часу і можуть переплутати дату і пропустити тренінг.
Також я приєднуюсь до Ваших пропозицій, Олексій.
Додати новий коментар