Час від часу деякі центри зайнятості посилаються на те, що важко зібрати аудиторію роботодавців, вказуючи на довгу тривалість тренінгів як для таких зайнятих людей (time is money). Група компаній "Території Бізнесу" у співпраці з ЦЗ дбає про дорогоцінний час наших партнерів і колег та дорожить їхнім часом. Інструменти, якими ми користуємося, є досвід, професіоналізм та нові підходи у найрізноманітніших сферах діяльності організації: виробництво, персонал, торгівля тощо.
Неодноразово наші учасники-роботодавці на заключних стадіях тренінгу висловлюють своє захоплення тією інформацією та методами її презентації перед ними. Саме наші поради і рекомендації можуть стати рушійними і вдосконалюючими. А це і є подяка за роботу і наша головна мотивація.
31.03.2015 - Життя без кордонів. Об’єднання зусиль
10.12.2014 - Декілька правил щодо написання резюме
10.07.2014 - Як знайти відповіді на запитання?
14.05.2014 - Хочеш бути успішним – відповідай вимогам часу!
27.03.2014 - Як з користю скоротити час?
11.03.2014 - Що відбувається у тренера?
Усе насправді залежить в першу чергу від тематики. Безробітні менш мотивовані, бо вважають, що ми з вами, колеги, ПОВИННІ їм дати гроші, а не показати можливість; деякі роботодавці вважають, що вони вже "биті", і інколи ці тренінги їм нецікаві.
Про позитивну мотивацію мовчу, бо вона - позитивна.
Веду до того, що в обидвох групах потрібно подолати один і той самий бар'єр, проте інструменти різні.
З роботодавцями інколи простіше спілкуватися.
У безробітних час від часу чималий проміжок роботи йде на пояснення деяких термінів і на мотиваційні моменти.
Це різне, і тому по-своєму цікаве. Ми гнучкі, і до кожної аудиторії підбираємо особливий підхід, інші інструменти. А тому і там, і там цікаво.
Напевне, однакова мотивація.
;)
Денисе, а для кого вам більше подобається читати тренінги: для роботодавців чи безробітних і чому?
Додати новий коментар