Неодноразово вже працівники центру зайнятості (відділ роботодавців) говорить, що на сьогоднішній день важко залучити роботодавців до наших спільних заходів і просять поради.
Найкраще, що ми можемо запропонувати, - це ЯКІСТЬ у нашій роботі. Саме від неї залежить, чи аудиторії будуть повними, чи в найближчому майбутньому учасники знову прийдуть.
Вчора Ужгородський міський центр зайнятості приймав нас у своєму чудовому, найкраще технічно оснащеному (серед інших ЦЗ області) залі для семінарів, два тренінги для роботодавців. Хотілося б відмітити другий, "Паблік рілейшнз як інструмент управління прибутками підприємства". Його учасники по закінченні відмітили практичне і прикладне значення теми, подякували і вже попросилися , щоб порадитися в майбутньому, як вести той чи інший відділ роботи в галузі PR.
Колеги! Якісної і продуктивної роботи!
31.03.2015 - Життя без кордонів. Об’єднання зусиль
10.12.2014 - Декілька правил щодо написання резюме
10.07.2014 - Як знайти відповіді на запитання?
14.05.2014 - Хочеш бути успішним – відповідай вимогам часу!
27.03.2014 - Як з користю скоротити час?
11.03.2014 - Що відбувається у тренера?
Додати новий коментар