В калькуляціях тематик тренінгів компанії «ТЕРИТОРІЯ БІЗНЕСУ» насправді є дуже багато тематик, які дійсно треба проводити в центрах зайнятості не один раз, а серіями. А є серія тренінгів, які треба в графік ставити блоками і сформувати групи і вести їх від старту до фінішу. Чесно, кажучи я вже не знаю, які у мене любимі теми. Але СТВОРЕННЯ ОСББ – РЕАЛЬНЕ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ ЧЕРЕЗ ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ЖИТТЯ є однозначно у цьому великому списку.
Тема цілком відповідає реаліям життя, правда не завжди везе з цільовою аудиторією. На справді, якби я жила у багатоповерхівці, то створила б зразок і грошей би «скачала» з місцевого та державного бюджету і сиділи б у моїх будинках «рецептерки». Вперше з цією темою я стикнулася у 2011 році, коли були тренінги для роботодавців і - це було у любимому ЦЗ м. Свердловськ Луганської області. Уявіть собі, у мене тема тренінгу: «Правове регулювання оплати праці», а мені любі партнери «підкотили» тридцять голів ОСББ. Хто читав цей тренінг, то знають що він класний, але вони мене на перших 20 хвилинах з правовим регулюванням оплати праці ледве не розірвали. У нас дебати стояли на такій ноті, що працівники ЦЗ «забігли» і боялися заходити. Потім я второпала, що переді мною двірники та бувалі жеківці, яких зробили головами ОСББ. Як тільки я це зрозуміла, то прийшлося «розпрощатися» з «Правовим регулюванням оплати праці» і перейти до створення ОСББ, правового регулювання цього питання і звичайно обговорення проблем, з якими стикнулися ці люди. Про стан речей у житловому фонді, мабуть немає потреби говорити, бо насправді – це жах. А крім того і менталітет у наших людей не простий. Не знають, ставляться з недовірою, займають позицію аби хтось, але не я. Побутує така думка про ОСББ, що: «нам бажають скинути державні наявні проблеми на власні плечі». А приватизувати всі захотіли. У 2012 році мені зателефонувала жінка зі сльозами на очах і в голосі – це голова ОСББ з того ж міста Свердловськ Луганської області і попросила поради та допомоги звільнитися з посади голови. При досягненнях, які вона зробила для людей, її просто побили мешканці і не дають провести і зібрати збори членів ОСББ.
Але час іде вперед і люди розуміють, що об'єднання створюється для забезпечення і захисту прав його членів та дотримання їхніх обов'язків, належного утримання та використання неподільного і загального майна. І закон «Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку» на мою думку визначає всі моменти: створення, функціонування, реорганізації та ліквідації об'єднань власників жилих та нежилих приміщень багатоквартирного будинку, захист їхніх прав та виконання обов'язків щодо спільного утримання багатоквартирного будинку. Оподаткування ОСББ також ліберальне, то треба просто робити і рухатися вперед. То що ж хвилює сьогодні цих власників?! На тренінгах ставлять наступні проблемні питання:
1. Порядок передачі багатоквартирних будинків з балансу комунального підприємства на баланс ОСББ.
2. Відсутність документації.
3. Як перевірити правильність нарахування зносу майна.
Процедура прийому-передачі багатоквартирного будинку з балансу комунального підприємства житлово-комунального господарства на баланс ОСББ проводиться згідно з Порядком передачі житлового комплексу або його частини з балансу на баланс, затвердженим постановою Кабміну від 11.10.2002 № 1521.
Якщо на загальних зборах ОСББ було прийнято рішення про взяття будинку на баланс об’єднання, процедура проводиться наступним чином:
1. ОСББ звертається з письмовою заявою до міського голови про передачу житлового комплексу на баланс ОСББ, додавши до неї відповідні документи.
2. На підставі поданих документів управління житлового господарства міської ради готує відповідний проект рішення міської ради.
3. Після ухвалення рішення міськради про передачу житлового комплексу з балансу житлово-комунального підприємства на баланс ОСББ, попередній балансоутримувач та ОСББ створюють комісію, яку очолює представник ОСББ. Комісія оцінює технічний стан будинку і складає акт прийому - передачі згідно затвердженого зразка, відповідно до постанови № 1521.
4. Будинок передається з балансу на баланс разом з планом земельної ділянки, технічним паспортом будинку і відповідною технічною документацією (інвентарна справа, акт прийняття в експлуатацію, плани зовнішніх мереж тощо) у двомісячний термін після надходження відповідного звернення від об'єднання.
Разом із житловим комплексом передається така технічна документація:
- технічний паспорт на будинок;
- плани поверхів;
- схеми інженерного обладнання (у тому числі: холодного та гарячого водопостачання, каналізації, теплопостачання, електропостачання, газопостачання, домові книги тощо).
Мінрегіон звертає увагу, що відповідно до постанови Кабміну від 23.02.2011 № 145 передача житлового будинку з балансу на баланс здійснюється безкоштовно.
Але що ж робити при відсутності технічної документації!? Подавати до суду на тих хто проводив приватизацію, звертатися до гаранта Конституції України, створювати комісії. А стосовно правильності нарахування зносу майна, то тут дуже просто: вимагати цей акт тільки з заключенням аудиторської державної служби, або ФАУ (федерації аудиторів України).
15.11.2015 - Единый порядок оформления результатов документальных проверок
13.10.2015 - Применение POS-терминала обязывает проводить расчетные операции через РРО
21.09.2015 - Чи законно виплачувати заробітну плату за рахунок готівки?
30.08.2015 - По фіскальному чеку можемо перевірити легальність касового апарату
20.08.2015 - Арендные операции
14.07.2015 - Обеспечение прав и свобод переселенцев
Додати новий коментар