Важливим ресурсом для успішного проведення тренінгу є саме особистість тренера та його професійні навички. Згідно стандартів, визначених міжнародною інституцією International Board of Standards for Training, Performance and Instruction (IBSTI),1988, Barrington, IL, тренер повинен володіти 15 обов’язковими компетенціями.
Нижче наводжу список визначених категорій, які можна використати як для оцінки тренера при проведенні навчання, так і для самооцінки тренера.
1. Аnalyze learner information - знати аудиторію та її очікування.
2. Аnalyze course materials - здатність визначати потребу групи в навчанні, адаптувати матеріали курсу з урахуванням специфіки роботи компанії та виявлених потреб у навчанні.
3. Аssure preparation of the instructional site - переконатися, що все необхідне для навчання напоготові, є в наявності і знаходиться в робочому стані (чи все в аудиторії готове).
4. Еstablish and maintain instructor credibility - здатність встановлювати довірливі стосунки з аудиторією, викликати довіру групи.
5. Мanage the learning environment - здатність керувати навчальним процесом: керувати дискусією, відстежувати групову динаміку і т. п.
6. Demonstrate effective communication skills - демонструвати навички ефективної комунікації.
7. Demonstrate effective presentation skills – демонструвати навички ефективної самопрезентації (особливо звертати увагу на "мову тіла").
8. Demonstrate effective questioning skills and techniques – здатність "схопити суть", вміти чітко формулювати свої думки.
9. Respond appropriately to learners' needs for clarification or feedback - адекватно реагуватина потреби учнів у роз'ясненні та вміння надати адекватний зворотний зв'язок.
10. Provide positive reinforcement and motivational incentives – вміння мотивувати, забезпечувати позитивне підкріплення викликати ентузіазм учасників навчання, надихати на застосування знань.
11. Use instructional methods appropriately - вміння використовувати і поєднувати різні способи (міні-лекції, дискусії, кейси, письмові вправи) та інструменти навчання (відеосюжети, рольові та ділові ігри).
12. Use media effectively – вміння користуватися оргтехнікою: ПК, мультимедійним проектором, відеомагнітофоном, відеокамерою.
13. Evaluate learner performance - здатність до аналізу; здатність оцінити, наскільки учасники навчання успішно навчаються, справляються із завданнями.
14. Evaluate delivery of instruction - здатність до самооцінки; здатність оцінити точність установок до завдань та послідовність викладу матеріалу, оцінити, чи вдається досягати цілей навчання.
15. Report evaluation information - здатність максимально точно і коректно представити інформацію, отриману в період підготовки та проведення тренінгу в письмовій або усній формі з аналізом (інтерпретацією) і оцінкою результатів навчання.
25.06.2019 - Досвід кандидата у рекрутинговій стратегії компанії.
28.02.2018 - Навчання сорокарічних. Коли починати хвилюватися за свою кар’єру?
30.10.2015 - Тест для определение ведущей репрезентативной системы
30.09.2015 - Проективний тест "Хазяїн своєї долі".
31.08.2015 - Як бійцю допомогти товаришу подолати важкі симптоми постстресового стану
30.06.2015 - Проективна методика виявлення ставлення до праці
Додати новий коментар