Статті автора
26 травня для львівської команди тренерів ГК «Територія бізнесу» провела навчання на тему «Технології продажу та просування тренінгів». Вела тренінг Іванна Лазар-Виноградова. Про тренера скажу лише - професіонал, «зірка», і просто красуня.
Тепер щодо тематики. Народилася і виросла я в Радянському Союзі. Тож образ продавця (а радше продавщиці) закарбувався в моїй свідомості дуже сильно. А відтак і ставлення до усього, що пов’язано з продажами, викликає у мене лише негативні відчуття. І хоча часи змінились, стереотипи залишились.
Розумію, що вміння просувати та продавати тренінги – це вимога часу. Але для мене все неоднозначно. Проводити тренінги та продавати їх – це два абсолютно різних види діяльності. І якщо у першому я вважаю себе професіоналом, то у другому почуваюся як невиправна двійочниця.
Проведений тренінг «Технології продажу та просування тренінгів» допоміг мені зорієнтуватись у тому, що саме я можу зробити для того, щоб мої тренінги купували. Але це не продажі тренінгів, а їх просування. Виявляється є купа способів, як саме тренер може сприяти тому, щоб його тренінги знаходили свого клієнта.
Ось лише деякі з них:
- Присутність в Інтернеті на сайтах, форумах.
- Вести в газетах постійні колонки/рубрики.
- Цільові візити до потенційних замовників.
- Електронна розсилка цільовій аудиторії.
- Участь в якості експерта в круглих столах та інших заходах.
- Участь у соціальних мережах.
- Виступи у клубах за інтересами.
- Презентації.
- Відеопрезентації.
- Розсилка по клієнтській базі з привітаннями з Новим Роком, Великоднем, днем народження тощо.
- Проведення вебінарів.
- Виступи під час спеціалізованих заходів (виставок, ярмарок тощо).
- Партнерство з іншими тренерами, що проводять тренінги у суміжних тематиках.
Дуже хочу дізнатися вашу думку, колеги, а як у вас складається з продажем тренінгів?
24.07.2014 - Поповнення власної енергії
19.05.2014 - Мозковий штурм та фасилітація: подібності та відмінності
17.04.2014 - Вправа на подолання стереотипності мислення
08.10.2013 - Тренінг для працівників Служби Зайнятості Волинської області
29.09.2013 - ДЯКУЮ!
27.09.2013 - Правила – «рятівне коло» на тренінгу
Тетяно, дякую за відгук - Ви молодець, тому що зробили правильний висновок з нашого навчання. Спочатку потрібно тренінг та свої послуги просувати, тобто рекламувати. І, якщо у вашому арсеналі буде хоча б декілька з названих вами способів, які ви будете вміло комбінувати, то ви легко вийдете на наступний етап - етап продажу. І цей процес здаватиметься вам уже не таким складним, а навіть захоплюючим. І тоді переговорний процес приноситиме і вам, і вашому замовнику лише позитивні емоції. Адже, як приємно, коли про ваш тренінг багато чули і багато знають, а вас, як тренера, професіонала і спеціаліста за будь-яку ціну хочуть запросити до співпраці. Адже важко продавати, те що не продається і продавати, тому, хто не хоче купувати. Скориставшись нашими порадами ви з часом вибудуєте ланку: пропонувати ТЕ, що потрібно, ТОМУ, кому це потрібно і тоді, коли це потрібно. Дякую, вам за співпрацю і за той приємний час, що ми провели разом на тренінгу. Я пишаюсь тим, що маю змогу працювати з вами, "Кращим тренером компанії "Територія Бізнесу" і заразитись від вас потужної енергетикою та пристарасною жагою до нових знань. Бажаю успіхів у власному просуванні)))))
Додати новий коментар