Ми гнучкі, ми всюди встигаємо, нас забагато навколо… Метушня – це добре, але чи ефективно? Як думаєте, скільки часу середньостатистичний працівник витрачає реально на роботу? Ну з цих 8 годин, які він сидить на робочому місці? Так ось, вченим вдалося вирахувати, що ця цифра становить 1,5-2 години. Уявляєте собі, щоб, наприклад в бізнесі коефіцієнт корисної дії самого підприємця дорівнював 15-25%? І який ефект?
Насправді, навколо нас дуже багато «мисливців» за нашим часом. Грамотне планування – ось відповідь на запитання, як бути з такою статистикою.
Хочу трохи поділитися речами, які взяв для себе з різних практичних тренінгів, які мав можливість відвідати.
Крок перший і найважливіший: навчіться дисциплінувати себе. Сядьте за стіл, візьміть в руки ручку і ваш записник і сплануйте завтрашній день. Просто візьміть і зробіть це. Відчуйте, як ви вже керуєте своїм днем, який сам собою проходив завжди без вашого втручання.
Це лише проміжне завдання.
Наступна задача вже трохи складніша.
Візьміть ще один аркуш і в повній тиші і без відволікаючих факторів запишіть усе, що вам треба зробити. Не забудьте жодної дрібниці! Ми записуємо тут все: зробити графік, зателефонувати батькам, постригтися, владнати справи з колегою, здати звіт, сплатити податки, укласти договір, провести співбесіду, нараду тощо.
Вам для цього вистачить хвилин 30. Виділіть для себе цей час. Таке завдання виконати слід було давно!
Після візуалізації всіх ваших справ проведіть їх групування за ступенем залежності від вас та оточення, ступенем важливості, ступенем терміновості тощо. Внесіть у завтрашній графік те, що туди поки що не ввійшло, але ви б додали зараз.
Спробуйте поступово і паралельно освоювати автоматичні планувальники – ваш записник не завжди найефективніший засіб. Особисто я користуюся можливостями таких сервісів, як Google.docsта Google.Calendar. Звичайні програми, на перший вигляд, але уявіть, що з будь-якого комп’ютера ви маєте можливість переглянути ваш графік чи внести зміни до важливого для вас договору.
Завдання трохи вищого рівня: проаналізуйте, що вам заважатиме завтра виконати ваш план. Які основні перешкоди зустрінуться на вашому шляху? Запишіть «мисливців» за вашим часом і проаналізуйте, чи можете ви їх уникнути.
Наперед дайте собі слово:
- концентруватися;
- відмовитися від переривань від справи;
- записувати все для подальшого аналізу.
І пам’ятайте: ваш робочий стіл відображає стан ваших справ у вашій голові. Не важливо, чи мова йде про комп’ютерний, чи офісний. А вам не соромно за ваш робочий стіл?
Далі буде…
31.03.2015 - Життя без кордонів. Об’єднання зусиль
10.12.2014 - Декілька правил щодо написання резюме
10.07.2014 - Як знайти відповіді на запитання?
14.05.2014 - Хочеш бути успішним – відповідай вимогам часу!
27.03.2014 - Як з користю скоротити час?
11.03.2014 - Що відбувається у тренера?
Додати новий коментар