Нещодавно з колегою розмовляли про те, які тематики очікують від нас роботодавці та які з проведених заходів сподобалися найбільше.
Після тієї розмови вирішив провести маленьке спостереження і усне опитування на тему: "З якими проблемами ви найчастіше зустрічаєтеся в роботі? На що варто звернути увагу працівникам центру зайнятості, запрошуючи вас на наші тренінг-семінари?"
Зрозуміло, що нижченаведена інформація не може трактуватися як повноцінне дослідження, але все ж, як на мене, варто задуматися.
Ось перелік найбільш згадуваних напрямків, за якими потребують навчання більшість роботодавців (мої спостереження):
1) Спілкування з персоналом (Культура спілкування як запорука успішної адаптації персоналу, Робота в команді, Мотивація та розвиток персоналу, Конфлікти в колективі)
2) Робота з клієнтами (Робота із запереченнями клієнтів, Спілкування з конфліктними клієнтами)
3) Продажі (Мистецтво продажу, Мерчандайзинг)
4) Елементи ведення бізнесу (PR, Як стати успішним керівником, Лідерство тощо)
31.03.2015 - Життя без кордонів. Об’єднання зусиль
10.12.2014 - Декілька правил щодо написання резюме
10.07.2014 - Як знайти відповіді на запитання?
14.05.2014 - Хочеш бути успішним – відповідай вимогам часу!
27.03.2014 - Як з користю скоротити час?
11.03.2014 - Що відбувається у тренера?
дивно))
думав, все з точністю до навпаки))
Додати новий коментар