менеджери, продавці-консультанти, адміністратори торгового залу.
підвищення рівня поінформованості щодо сучасних підходів до ефективного обслуговування клієнтів; набуття практичних навичок асертивної поведінки; розробка заходів по формуванню і розвитку психологічної культури спілкування; оволодіння ефективними інструментами клієнтоорієнтованих продажів; формування в учасників вмінь та навичок встановлення контакту з покупцем; підвищення рівня поінформованості про природу виникнення конфліктів; структуризація та обмін досвідом роботи з конфліктними клієнтами; оволодіння методами психоемоційної, та фізіологічної саморегуляції в стресових ситуаціях; розвиток вміння грамотно завершувати контакт з клієнтом.
персонал, який безпосередньо спілкується з клієнтами (продавці-консультанти, менеджери, адміністратори торгового залу).
підвищення рівня поінформованості про природу виникнення конфлікту та особливості поведінки конфліктних клієнтів, розуміння психології клієнта; набуття та відпрацювання практичних навичок ефективного обслуговування конфліктних клієнтів («активного слухання», відкритих запитань); оволодіння методами врегулювання конфліктних ситуацій; оволодіння техніками психоемоційної та фізіологічної саморегуляції.