ТОП-менеджмент компанії, керівники напрямків (відділів), лінійні та функціональні менеджери, працівники компанії.
створення "командного духу"; формування відчуття причетності до компанії; усвідомлення командних цінностей; формування організаційної культури; покращення робочих стосунків; виявлення індивідуальних здібностей; вирішення конфліктів; формування відчуття довіри та навичок командної взаємодії.
управлінський персонал компанії, HR-менеджери, лінійні менеджери.
Завдання тренінгу: освоїти технологію вирішення конфліктів шляхом посередництва; оволодіти базовими навичками профілактики та управління конфліктами в організаціях.
працівники компаній, які працюють у напружених умовах, постійно перебувають у стресових ситуаціях та відчувають сильне емоційне навантаження.
інформування про феномен "професійного вигорання", його причини та наслідки; визначення шляхів його профілактики та подолання; опанування антистресовими техніками; розширення знань про емоційний інтелект; знайомство з теорією та практикою проведення Балінтовських груп як методом профілактики виникнення синдрому "професійного вигорання".
ТОП-менеджмент компанії, керівники напрямків (відділів), лінійні та функціональні менеджери.
навчити учасників тренінгу планувати організаційне навантаження; розвинути здібність виділяти головну і другорядну роботу; навчити системно знаходити причини проблем та розробляти шляхи їх подолання; знімати бар'єри при делегуванні завдань; правильно вибирати зони делегування; ефективно використовувати свої управлінські повноваження при делегуванні повноважень; відпрацювати навики ефективної поведінки в робочих ситуаціях; розкрити можливості поточного контролю за виконанням завдань.
ТОП-менеджмент компанії, керівники напрямків (відділів), лінійні та функціональні менеджери, працівники відділу персоналу.
розкрити можливості та обмеження інструментів управління персоналом; засвоїти принципи системного мислення та оцінити переваги, які досягаються з їх допомогою; відпрацювати навики побудови ефективних бізнес-систем; вдосконалити інструменти оцінки ефективності роботи працівників; навчитись мислити принципом кінцевого результату; засвоїти унікальний інструмент управління процесне мислення; розкрити можливості використання матеріальної та нематеріальної мотивації.