керівники напрямків (відділів), лінійні та функціональні менеджери, менеджери зі збуту та постачання, торгові представники, офіс-менеджери, працівники комерційного управління, адміністратори торгового залу.
розібратись з можливостями та засвоїти специфічні навики ділових переговорів; вдосконалити майстерність підготовки, проведення жорстких переговорів; відпрацювати навики ефективної поведінки в процесі переговорів; розкрити можливості переговорних стратегій; вдосконалити використання невербальної та паравербальної складової переговорів; навчитись використовувати конфліктні ситуації для росту та пошуку нових рішень; вдосконалити способи реагування на заперечення; оволодіти техніками переконання та ефективних аргументації; навчитись яскраво презентувати та відстоювати свою позицію.
ТОП-менеджмент компанії, керівники напрямків (відділів), лінійні та функціональні менеджери, працівники компанії.
покращення рівня поінформованості учасників тренінгу щодо ефективного міжособистісного спілкування; ознайомлення з існуючими типами поведінки людини; розвиток вміння ідентифікувати кожний з них; оволодіння техніками асертивної комунікації: Я-повідомлення, активне слухання, вільна розмова тощо; удосконалення вміння розуміти мову тіла; розвиток емоційної сфери учасників; набуття вміння конструктивно сприймати та реагувати на критику, казати "НІ" іншим людям; формування конструктивного підходу до розв'язання конфліктів; знайомство з антистресовими експрес-техніками.