ТОП-менеджмент компанії, керівники напрямків (відділів), лінійні та функціональні менеджери, працівники компанії.
постановка цілей; визначення приоритетів та цінностей; оцінка власної ефективності; визначення ефективної програми для управління часом; формування навичок управління часом в умовах змін; оволодіння "ефективним мисленням"; формування навичок правильної організації робочого місця та часу компанії.
управлінський персонал, в обов'язки якого входить моніторинг поточної ситуації в організації, аналіз проблем та прийняття рішень.
інформування про способи аналізу та попередження проблем в організації; визначення можливих ризиків рішень, що приймаються; оволодіння техніками та алгоритмами вирішення організаційних завдань.
ТОП-менеджмент компанії, керівники напрямків (відділів), лінійні та функціональні менеджери.
засвоїти комунікативні інструменти роботи з аудиторією; вдосконалити навики підготовка презентації; відпрацювати елементи організації, ведення, координації, управління увагою впродовж наради; навчитись приймати рішення впродовж наради.